Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi meistä on mielestäsi huonompi äiti?

Vierailija
17.03.2009 |

minä: vauva 3kk, aion olla kotona siihen kun vauva on 3 v. Olen käynyt synnytyksen jälkeen baarissa yksin ehkä viidesti ja miehen kanssa yhdessä kaksi kertaa. Silloin lapsi on ollut mummon hoidossa.

kaverini: vauva 9 kk ja aikoo palata töihin. On käynyt kerran jollain keikalla miehen kanssa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi kysymään noin tyhmää kysymystä. Lapsi jolla on fiksu äiti voittaa.

Vierailija
2/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kotona 3v ja käyt baarissa keskimäärin joka toinen viikko

Kaverisi on kotona 9 kk ja vapaa-aikana n lapsen kanssa

Pääasia, että kumpikin olette tasapainoisia ja sinuja tekemienne valintojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ymmärrän paremmin ystäväsi toimintaa kuitenkin, tuo jatkuva baarissa ravaaminen on minulle vierasta.

Vierailija
4/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka käyttäydyt, kuinka hoidat ja kasvatat lasta

Vierailija
5/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

tuon perustella voin sanoa, että sula on hyvät tukiverkot. en muuta.

Vierailija
6/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmea kuukautta kestänyt ilman viittä baari iltaa?? Uskomaton olet. On se sääli että kaikki niitä lapsia saakin tehdä.

Vierailija
7/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niin sinä olet huonompi äiti.

(kuten varmaan hyvin tiedätkin)

Vierailija
8/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet joka toinen viikonloppu ollut baarissa.

oletko nuori äiti ja elätte tuilla?

Vierailija
9/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, sanon vain. Ja sitten yrität hyvitellä asiaa sillä, että ystäväsi menee aikaisemmin töihin kuin sinä.

Saanko kysyä, imetätkö esim. lastasi? Vauvan elämän 12 viikonlopusta olet itse ollut paikalla viitenä? Enpä voi sanoa, että sinua pitäisin minään hyvänä äitinä, ihan sama oletko kotona kolme vuotta vai et, jos jo noin pienenä sinulla on kiire jättää lapsesi. Häpeäisit. Vanhako olet?

Vierailija
10/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmaan imetä?

Vierailija
11/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis imetän. Oon pumpannu aina ennen ulos menoa. En ymmärrä sitä, ettämiksi on paha olla pois lapsen luolta, kun se nukkuu. Kaverini on sen luota pois monta tuntia kun menee töihin. Me siis keskustelimme tästä pari päivää sitten ja kaverini ihmetteli sitä, että miksi moralisoin hänen töihin menoa ja antoi ymmärtää, että en olisi itsekään hyvä äiti.

Vierailija
12/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käyt baarissa useamman kerran kuussa ja vauva vasta 3kk?? Et kyllä vastaa miun käsitystä hyvästä äidistä. Kännääminen ja pienet lapset ei sovi yhteen.

Vierailija
13/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Josef Fritzlikin paljon läsnä, harva pitää hyvänä isänä

Vierailija
14/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia mennä töihin tienaamaan rahaa (joidenkin on pakko) kuin se, että vapaaehtoisesti jättää lapsensa lähes jokainen viikonloppu hoitoon. Kuulostaa niin teinitouhulta ja sääliks käy sun lapses.

Vierailija
15/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on outo vastakkainasettelu ja outo kysymys. Vanhemmuuden "hyvyys" on kyllä paljon muuta kuin sitä, käykö baarissa vai töissä.

Jokainenhan täällä kertoo omista lähtökohdistaan mielipiteensä. Ehkä musta on vähän outoa, että vain 3-kuisen vauvan luota olet niin paljon baarissa. Säälin kyllä myös kaverisi vauvaa, joka ehkä menee siis hoitoon? Jos isä jää kotiin, ei vauvassa ole mitään säälimistä, päinvastoin voitto lapselle.

Näillä kriteereillä en aseta teitä paremmuusjärjestykseen. Ja miksi pitäisikään???

Vierailija
16/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin "baarikriitikoilta", etta mika siina baarissa on niin syntista? Eli jos aiti ottaa sita omaa aikaa kerran kahdessa viikossa jollain muulla tavalla, onko se hyvaksyttavampaa?

Itse en nae kummassakaan vaihtoehdossa mitaan pahaa. Aitiys ei ole suoritus, jossa kerataan hyvyyspisteita. Paitsi tietenkin av-palstalla. Jotkut kay baarissa, toiset monta kertaa viikossa jumpassa, jotkut menevat toihin... So what?

Jos lapsi on onnellinen, olen itse onnellinen. Kavinpa baarissa tai en. : )Jos lapsella on myos isa paikalla, on kai ihan sama, miten aiti tuulettuu, jos homma pysyy kohtuudessa.

Vierailija
17/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan tämäkin äiti sitä on siellä juonut

Vierailija
18/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin palaava äiti on juuri päinvastaista.

Vierailija
19/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin palaava äiti on juuri päinvastaista.

Ja tuskin se vauva nyt kokoaikaa nukkuu, normaali 3kk vanha herää kyllä vielä syömään. Ja nuorempi vauva vielä useammin. Säälin vauvaa, millasen äidin on saanut:(

Vierailija
20/35 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käyn ap:n kanssa ja siellä on teidän kaikkien miehet. Hirveetä hurskastelua taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän