Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella MLL jakaa 70 euron ruokalahjakortteja köyhille perheille?

Vierailija
11.12.2008 |

Kuka määritellään köyhäksi? Miksi esim, meille ei ole sellaista tullut?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kasva aikuiseksi ennen kuin huutelet.

Aikuisilla ihmisillä kuolee vanhempia. Elämä on.

Jos ei ole tätä tajunnut, ei pidä hankkia lapsia itse, vaan pysyä lapsena edelleen.

Vierailija
42/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kotihoidontuella ja mies työttömänä. toimeentuloakin haemme ihan joka kk. ei pärjättäis muuten. juu ja ne kaikki jotka nyt sanoo et menkää töihin, niin täällä päin ei kauheesti ole työtä tarjolla, ja varaa ei ole muuttaa isompaan kaupunkiin tms. mistä töitä löytyis, koska asumiskulut nousis ihan järjettömiksi.

meillä asuu 2 aikuista ja 5 lasta. suuri perhe oli syynä, et saimme myös tuon 70 ruokalahjakortin.

ja viimevuonna tilanteemme oli kyllä sama, mut tuota lahjakorttia emme saaneet.. et en sit tiedä miten ne "arvotaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään 'köyhien ihmisten tietokantaa' ole olemassakaan.

Vierailija
44/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi saitte kodinhoitajan? Siksi että teillä ei ole tukiverkostoa? Kuule, ei ole monella muullakaan!!! Ja silti monet pärjäävät ihan itsekseen!!! Monien vanhemmat ovat kuolleet kun lapsenlapset pieniä, eikä monella perheellä ole todellakaan tukiverkostoa, vaan ne elossa olevat isovanhemmat ovat toisella puolella Suomea tai liian vanhoja auttamaan.

Tuosta viestistä paistaa mielestäni NIIN läpi tämä nykyajan uusavuttomuus, että itse ei osata tehdä mitään saati kasvattaa lapsia! Juuri tällaiset perheet laittavat sen esikoisen 1,5 vuotiaana päiväkotiin kun uusi vauva syntyy koska "enhän mä mitenkään selviä kahden kanssa".

En ymmärrä miksi et pärjäisi yksin vauvan kanssa?? Kuule kaikki muutkin joutuvat pärjäämään! Kuten joku sanoi, sellaista se elämä nyt vaan on! On rankkaa, lapset eivät nuku öitä, ja isovanhemmat kuolevat. Toiset yllättäen toiset sairastettuaan pitkään. Itse se on vaan lapset ja koti hoidettava! Ihan oikeastiko oletat että tukiverkkojesi ne pitäisi hoitaa? Ja nyt kun teillä ei niitä ole niin oletat että tietenkin kodinhoitajan palvelut kuuluvat teille!!!

Että suututtaa! Kun monet perheet tarvitsevat ihan oikeasti niitä kodinhoitajien palveluita, eivätkä saa. Kuten esim. pari päivää sitten tulleessa dokkarissa, jossa nelilapsisen perheen äiti sairastaa kuolettavaa syöpää eivätkä saaneet leikkauksen jälkeen apua.

Kasva aikuiseksi 7!

Vierailija
45/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi saitte kodinhoitajan? Siksi että teillä ei ole tukiverkostoa? Kuule, ei ole monella muullakaan!!! Ja silti monet pärjäävät ihan itsekseen!!! Monien vanhemmat ovat kuolleet kun lapsenlapset pieniä, eikä monella perheellä ole todellakaan tukiverkostoa, vaan ne elossa olevat isovanhemmat ovat toisella puolella Suomea tai liian vanhoja auttamaan.

Tuosta viestistä paistaa mielestäni NIIN läpi tämä nykyajan uusavuttomuus, että itse ei osata tehdä mitään saati kasvattaa lapsia! Juuri tällaiset perheet laittavat sen esikoisen 1,5 vuotiaana päiväkotiin kun uusi vauva syntyy koska "enhän mä mitenkään selviä kahden kanssa".

En ymmärrä miksi et pärjäisi yksin vauvan kanssa?? Kuule kaikki muutkin joutuvat pärjäämään! Kuten joku sanoi, sellaista se elämä nyt vaan on! On rankkaa, lapset eivät nuku öitä, ja isovanhemmat kuolevat. Toiset yllättäen toiset sairastettuaan pitkään. Itse se on vaan lapset ja koti hoidettava! Ihan oikeastiko oletat että tukiverkkojesi ne pitäisi hoitaa? Ja nyt kun teillä ei niitä ole niin oletat että tietenkin kodinhoitajan palvelut kuuluvat teille!!!

Että suututtaa! Kun monet perheet tarvitsevat ihan oikeasti niitä kodinhoitajien palveluita, eivätkä saa. Kuten esim. pari päivää sitten tulleessa dokkarissa, jossa nelilapsisen perheen äiti sairastaa kuolettavaa syöpää eivätkä saaneet leikkauksen jälkeen apua.

Kasva aikuiseksi 7!

Vierailija
46/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö tuetuista lomista? Tarkastaako ne tulotason pidemmältä aikaväliltä vai vain siltä hetkeltä?

Vierailija
47/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu kyllä ihmiset osaakin olla julmia.

Vierailija
48/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotin niitä jotka ottaa vastaan niitä vaikka ei oikeesti tarvitse!

niin kasva aikuiseksi ennen kuin huutelet.

Aikuisilla ihmisillä kuolee vanhempia. Elämä on.

Jos ei ole tätä tajunnut, ei pidä hankkia lapsia itse, vaan pysyä lapsena edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän