Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni oli ajellut...

Vierailija
17.03.2009 |

ns. "posliiniksi" :I Tyttö on 16v. Eilen näin saunassa, ja järkytyin kyllä aika lailla. En sanonut kuitenkaan mitään. Onko tämä ihan normaalia näin nuorten keskuudessa? Itse ajelin alapään karvoja vasta yli parikymppisenä ensimmäisen kerran.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja ajattele mitä muuta hän on tehnyt??? IHAN NORMI JUTTU! tyttäresi on vain kokeneempi kuin sinä tuossa iässä.

Vierailija
42/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuotin vierestä. Sit se tuli siihen naaman eteen levittää jalat ja alkaa pyhkellä kuivata alapäätä ja tissinalusia. Ei mua ainakaan kiinnosta väkisin tuijotella keski-ikästä alastonta lihavaa naista. Mutta kun en karkuunkaan pääsyt silloin....

Miten oma äitisi voi olla niin "oksettava"???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalista häirintää? Siis jos joku ukko tulis naaman eteen hieromaan elintään, niin vähintäänkin siis itsensäpaljastelusta siinä olisi kyse. Vai lasketaanko ainoastaan jos tekijä ei ole uhrille sukua??

nuotin vierestä. Sit se tuli siihen naaman eteen levittää jalat ja alkaa pyhkellä kuivata alapäätä ja tissinalusia. Ei mua ainakaan kiinnosta väkisin tuijotella keski-ikästä alastonta lihavaa naista. Mutta kun en karkuunkaan pääsyt silloin....

Vierailija
44/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi väkisin naurattaa kun kuvittelin teiniä aamupalalla kuvailemansa äidin nuohotessa paikkojaan siinä tiskialtaan vierellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi