Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni oli ajellut...

Vierailija
17.03.2009 |

ns. "posliiniksi" :I Tyttö on 16v. Eilen näin saunassa, ja järkytyin kyllä aika lailla. En sanonut kuitenkaan mitään. Onko tämä ihan normaalia näin nuorten keskuudessa? Itse ajelin alapään karvoja vasta yli parikymppisenä ensimmäisen kerran.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin omaksi ilokseni. Pidän ajeltua alapäätä kauniimpana kuin ns. luonnontilassa olevaa. Eli älä nyt huoli AP, ei posliini automaattisesti tarkoita sitä, että tyttärelläsi olisi seksielämää tai muutakaan vakavaa. Esteettiset näkemykset muuttuvat jatkuvasti, tämä on nyt muotia.

Vierailija
22/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen kanssahan kaikki saunoo. Mä saunon edelleen joskus äidin kanssa, vaikka on jo omt lapset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään kököttää siellä lauteilla? EIköhän ole maailman luonnollisin asia olla naisten kesken saunassa.

28, yksin.

Vierailija
24/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että kaik on sit niin näkyvillä. Se eivissiin haittaa sitten vai onko kaikki muut naiset viivapilluja jos sallitte ilmaisun:)

Vierailija
25/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksostytöt aloittivat karvojensa ajelun 15 vuoden paikkeilla. Nyt ovat 20 ja eivät halua niitä karvoja vieläkään. Saunon heidän kanssa ja käydään uimahallissakin yhdessä melko usein.

.

Vierailija
26/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksostytöt aloittivat karvojensa ajelun 15 vuoden paikkeilla. Nyt ovat 20 ja eivät halua niitä karvoja vieläkään. Saunon heidän kanssa ja käydään uimahallissakin yhdessä melko usein.

.

Vierailija
27/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jotain vinkkejä miten se kannattaa hoitaa? Tällä hetkellä omat reunat täynnä kutisevia näppylöitä :(

Vierailija
28/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka suihkukerta ilman mitään siihen tarkoitettuja aineita. Olen tehnyt niin 10 vuotta, eikä minulla ole koskaan ollut kutinaa tai näppylöitä.

Vierailija
29/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulkisin perse paljaana ja jalat levällään niin voisin välttyä, mutta näin talvella on kylmä kulkea, jos ei ole housuja jalassa.

Vierailija
30/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan nähnyt livenä posliinia. En edes tiennyt, että joku niin tekee, ennenkuin täältä luin.

Vierailija
31/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vain kuullut asiasta. Olen 40 v ja käyn säännöllisesti uimahallissa. Missä ne kaikki posliinit piileskelee, jos se on niin yleistä?

JA pakko kysyä myös mitä epähygieenistä on pehkossa? Miten olen epähygieeninen jos en sheivaile???

Vierailija
32/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jotain vinkkejä miten se kannattaa hoitaa? Tällä hetkellä omat reunat täynnä kutisevia näppylöitä :(

Käytä varmasti puhdasta shaveria ainoastaan niille karvoille tarkoitettua. Kainaloihin ym. omat höylät. Ihon pitää olla ehdottoman puhdas; itse ajelen aina saunan jälkeen. Oleilu ainakin yön yli ilman pikkareita, niin ajeltu iho saa tuuletusta. Sinkkivoide auttaa jos näppyjä kuitenkin ilmestyy.

Minä ajelen (teini-iästä alkaen ole sitä tehny) kaiken karvoituksen kokonaan pois. Tyttäreni 15v. käy meidän kanssa mökillä saunomassa ja huomasin hänenkin alkaneen ajelemaan karvat pois, joten ei tuo nyt maailman ihme ole.

Vierailija
33/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri osuin lukiolaisryhmän kanssa uimahalliin samaan aikaan, ei siellä mitään posliineja näkynyt, siistittyjä vain.

Ehkä on tosiaan aloittanut sukupuolielämän, poikaystävä kenties ehdottanut tuollaista tms.

Moni kyllä sheivailee ihan omaksi ilokseen...

Vierailija
34/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä saunomista, en niinkään sheivausta.

Vierailija
35/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että kaik on sit niin näkyvillä. Se eivissiin haittaa sitten vai onko kaikki muut naiset viivapilluja jos sallitte ilmaisun:)

Minä en myöskään ihan kaikkea halua julkisesti esitellä, mutta ehkä osa sitten tosiaan näyttää pikkulapsilta...?? Ja ihan kokoposliinia en minäkään "aikuisella" ole nähnyt, teineillä ehkä, en niin tarkkaan toisten jalkovälejä katsele... :)

Vierailija
36/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ihan kaikkea halua julkisesti esitellä, mutta ehkä osa sitten tosiaan näyttää pikkulapsilta...?? Ja ihan kokoposliinia en minäkään "aikuisella" ole nähnyt, teineillä ehkä, en niin tarkkaan toisten jalkovälejä katsele... :)

Uimahallissa (Hesan Itis) näitä posliineja näkee joka kerta. Joten en itsekään ole asiasta nolostunu tms.... Näkyköön mitä näkyy ja jokaisen oma asia.

Vierailija
37/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua ja täyttä paskapuhetta.

itse olen aivan normaali 33v. akateeminen perheenäiti, yhtään aborttia tai sp-tautia ei ole palkkarissa ja siltikin aloitin seksielämäni 14v-ikäisenä.

16-vuotiaat posliinit ovat kyllä niitä porukan kokeneimpia

kohta on plakkarissa myös eka sukupuolitauti, abortti jne.

Ei 16-vuotias ajele muuten vaan omaksi iloksi posliiniksi...

Vierailija
38/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. "posliiniksi" :I Tyttö on 16v. Eilen näin saunassa, ja järkytyin kyllä aika lailla. En sanonut kuitenkaan mitään. Onko tämä ihan normaalia näin nuorten keskuudessa? Itse ajelin alapään karvoja vasta yli parikymppisenä ensimmäisen kerran.

Kyllä 16v osaa päättää ja saakin tälläisestä itseään koskevasta asiasta. Siis ei mielestäni tarvii äidin lupaa. Ja itsekin aloitit "vasta" 20vee ajelemaan karvat?

Vierailija
39/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis nähny mut alasti 16 vuotiaana tai toisin päin. Ai niin, mutsilla oli tapana käyskennellä alasti aamulla olkkarissa kun valmistautu duuniin... ei siinä sitten aamiasta tullut usein syötyä niin oksettava näky oli.

Miksi suomalaisista on ok heilua alasti tollalailla?

Vierailija
40/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis nähny mut alasti 16 vuotiaana tai toisin päin. Ai niin, mutsilla oli tapana käyskennellä alasti aamulla olkkarissa kun valmistautu duuniin... ei siinä sitten aamiasta tullut usein syötyä niin oksettava näky oli.

Miksi suomalaisista on ok heilua alasti tollalailla?

Miten oma äitisi voi olla niin "oksettava"???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi