Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa vaippa vaihdetaan vauvalle pvässä? NOIN SUUNNILLEEN?

Vierailija
17.03.2009 |

Ihmettelen kun kaveri sanoi ettei heillä kulu montaakaan vaippaa parin viikon ikäisen kanssa,meinasi et 4-5 päivässä (siis yöt mukaan lukien)

Mulla kuluu samanikäisen kanssa ainakin 8 vaippaa jos ei enemmänkin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein koko ajan :-) Sen sijaan yöllä ei tietenkään tarvitse vaihtaa vaippaa jollei vauva kakkaa siihen.

Meillä meni tossa vaiheessa varmaan joku 6-8 vaippaa päivässä. Nyt kun vauva on 5kk, on meillä pitkään jo mennyt päivässä se noin 5 vaippaa. Vauva kun kakkaa nykyään vain kerran päivässä ja pissaakin harvoin ja kerralla sitten enemmän.

Vierailija
2/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni vaippoja vuorokaudessa alkukuukausina seuraavasti:

1. lapsi 12-15 vaippaa (pierukakkoja!)

2. ja 3. lapsi 5-8 vaippaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaa, että 7 kertaa päivässä on normaali, samoin joka 7. päivä (ja slloin sitä muuten tulee!). Tuosta riippuu paljon vaippojen kulutus, pissaan niiitä menee varmaan se 5, jos antaa mennä aika märäksi.

Vierailija
4/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksilöllistä siis. Kyllä meillä on aina mennyt kuitenkin 6-7 vaippaa vaikkei kakkaisikaan. Tämähän tietysti myös riippuu siitä miten äärirajoille sen vaipan antaa kastua. Mä vaihdan aika herkästi mieluummin kuin haudutan pissoja tunteja samassa vaipassa.

Vierailija
5/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää lapset oli ilmeisesti jo vähän isomia 1-2v, mutta järkyttynyt olin.

Kertikset tosin imee paljon, että kai niitä pystyy pitään tunnista toiseen. Meillä käytetään kestoja ja joka pissan jälkeen vaihdan. Sulavasti käytetään myös kertiksiä ja myös vessatetaan vauvaa... jos vessattaa vauvaa jo pienestä niin silloin menee vähän vaippoja tai sitten ne vaipat pidetään niin märäks että ne on sellasia painavia limppejä, yöks :o