Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua yöheräilyyn ja viereen pyrkimiseen!

Vierailija
17.03.2009 |

Meillä on tyttö 1,5 v ja nukkui tosi hyvin yöt läpi heräämättä noin siihen asti että ikää tuli 1v ja 3kk. Hän nukkuu vielä samassa huoneessa meidän kans. Nyt on jonki aikaa nukkunut tavallisessa juniorisängyssä ja nukkui alkuun ihan hyvin koko yöt siinäkin.

Nykyään kuitenki herää joka ikinen yö johonki aikaa ja pyrkii medän väliin nukkumaan. Joka yö kuitenki yritän laittaa neidin omaan sänkyyn takasin utta jäykistyy sunnilleen ku rautakanki ja alkaa huutamaan. Sit ku otan väliin ni nukahtaa alta aikayksikön. Meillä ei ole ollut minkäänlaisia muutoksia makuuhuoneessa eikä muutenkaan unirytmissä. Illalla nätisti nukahtaa omaan sänkyyn ihan itse ja joka ilta klo. 21 sanoo itse aa aa ja se tarkoittaa että pitää mennä peittelemään. Onko jollain muulla saman kaltaisia ongelmia ollut? Minkä teen ku ei suostu nukahtamaan omaan sänkyyn ku herää yöllä, väkisi on päästävä äitin ja isin väliin...// Väsynyt Emma

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö tuli joskus aamuyöllä viereen, oma peitto mukana.

Ei siinä auttanut mikään muu kuin aika. Ei se kovin mukavaa ollut, hän oli levoton nukkuja, potki ja huitoi unissaan. Ajan mittaan se jäi pois. Muilla lapsilla ei ole ollut vastaavaa.

Meillä on tyttö 1,5 v ja nukkui tosi hyvin yöt läpi heräämättä noin siihen asti että ikää tuli 1v ja 3kk. Hän nukkuu vielä samassa huoneessa meidän kans. Nyt on jonki aikaa nukkunut tavallisessa juniorisängyssä ja nukkui alkuun ihan hyvin koko yöt siinäkin.

Nykyään kuitenki herää joka ikinen yö johonki aikaa ja pyrkii medän väliin nukkumaan. Joka yö kuitenki yritän laittaa neidin omaan sänkyyn takasin utta jäykistyy sunnilleen ku rautakanki ja alkaa huutamaan. Sit ku otan väliin ni nukahtaa alta aikayksikön. Meillä ei ole ollut minkäänlaisia muutoksia makuuhuoneessa eikä muutenkaan unirytmissä. Illalla nätisti nukahtaa omaan sänkyyn ihan itse ja joka ilta klo. 21 sanoo itse aa aa ja se tarkoittaa että pitää mennä peittelemään. Onko jollain muulla saman kaltaisia ongelmia ollut? Minkä teen ku ei suostu nukahtamaan omaan sänkyyn ku herää yöllä, väkisi on päästävä äitin ja isin väliin...// Väsynyt Emma

Vierailija
2/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkaa olla jo melkoisen isokin. Nukkuu levottomasti ja vie peiton vähän väliä....

Kaksi kertaa on muistaakseni nukkunut koko yön omassa sängyssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parivuotiaasta heräillyt öisin ja tullut meidän väliin nukkumaan, kun herää aina siinä 4 tuntia nukahtamisesta kevyen unen aikana. Usein sanoo, että on nähnyt pahaa unta.

Minun puolestani saa tulla meidän väliin, jos kerran äidin ja isän vieressä nukkuminen tuo hänelle turvallisen unen. Kyllä sekin aika vielä koittaa, ettei enää tule. t. Neljän äiti

Vierailija
4/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin jo 8v

Vierailija
5/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin ja tuntee olonsa turvalliseksi oman laumansa kanssa. Miksi et suo lapsellesi turvallista ja hyvää oloa välissänne?