Hermot menee myöhästelijöihin!
Tämä perhe on aina myöhässä, siis aina. Piti tulla meille klo 15, neljäkymmentä minuuttia myöhemmin äiti soittaa että ovat vielä kaupngilla, tulevat "ihan kohta". Kello on pian puoli viisi...
Kommentit (4)
..ei tarvitse enää tulla että meillä on illalla muuta menoa .
Joka ikinen kerta tämä sama porukka myöhästyy, sopii paikan minne ja kenen aloitteesta tahansa. Meillä on yhteisiä tuttavaperheitä ja tapaamisia on järjestetty eri kokoonpanoilla.
Kummallisin tilanne oli, kun useita perheitä kutsuttiin tämän perheen tupareihin, eikä isäntäväki ollut kotona mennessämme kylään. Siellä sitä pihamaalla seisoskeltiin ja isäntäväki saapui paikalle melkein tunnin sovitusta ajasta myöhässä!! Olivat olleet mökillä, eivätkä yhtään pahoitelleet. Yksi perhe poistui jo paikalta ja kyllä minäkin olin aika hiljainen vieras.
Kun heille soittaa ja kysyy missä viipyvät, ovat kuin mitään erityistä ei olisi tapahtunut. Kun heille sanoo myöhätelystä, he eivät reagoi mitenkään. Siis ei mitenkään, ihan kuin eivät kuulisi tai ymmärtäisi puhetta!
....tehkää heille sama .
Jos tuleva myöhässä lähtekää pois kotoa ennenkun tulevat. Kun soittavat nin sanoka että luultiin ettette tule ollenkaan kun ei kuulunut mitään .
Älkää vaan ruvetko elämään heidän aikataulujen mukaan. Ei siitä tule loppua.
Serkun perhe on just tuollainen tulevat milloin heille sopii vaikka on sovittu toisin. Joskus ovat jopa unohtaneet tulla vaikka vierailu on sovittu edellisenä päivänä.
Tolkuttoman itsekästä toimintaa. Yleensä jos joku osoittautuu tuollaiseksi sovin tapaamiset niin että minä olen se tulija enkä joudu odottamaan. Joskun jos on ollut pitkä odotus olen lähtenyt kävelemään tai jos on pyydetty syömään niin me ei enää odotella vaan syödään.