Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin tuorein muistaminen.. t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
17.03.2009 |

No, bmi-taulukon ja 8 numeroa liian isojen kalsareiden välillä on kyllä yhteys... :))) Onko anopillas silmälasit? Onko niihin laitettu vahingossa kiikarin linssit? Kannattas tarkastuttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin saamani yllämainittu lahjahan lienee jo joillekin teistä tuttu.

Tällä kertaa sain synttärilahjaksi kahdet alkkarit, jotka ovat vain 8 numeroa liian isot.

Alkaako anopin ote lipsua?

Kun kerroin miehelle äitinsä muistamisesta, hän totesi ytimekkäästi "Jaa-a."

Vierailija
2/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan vittuillakseks.

jos yhtään lohduttaa, mun kaveri sai anopiltaan sisu-askin joululahjaksi ja heidän oma poika kullannuppu sai nahkaiset talvikengät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä muistan tuon BMI-taulukon :D

Meikä tyttö sai anopilta joululahjaksi siivoustarvikkeita ja tämän poikakulta sai useamman lahjan, mukaan lukien 100e:n lahjakortin vaateliikkeeseen.

Vierailija
5/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme alkuvuosina mieheni kanssa yhteisiä lahjoja. Ja laadukkaita sellaisia esim. merkki astioita ja tekstiilejä ym.

Viime vuonna sain anopilta yhden oman lahjan. Se oli pieni taskulamppu. Ihmettelin hiljaa mielessäni että mitäköhän minä kerrostalossa asuva kaupunkilais-nainen teen taskulapmulla.. No anoppihan tuli valaisemaan: "ajattelin että kun "Maija" tulee baarista kotiin niin voi etsiä avaimia taskulapmun avulla laukusta". Siis mitä v****ttua? Ensinnäkin käyn baarissa ehkä 4krt/vuosi ja toisenakin ulko-ovella ja rappukäytävässä on valot...

Vierailija
6/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kans tuon BMI-taulukon, hih! Jos anoppi luulee, että olet 8 numeroa suurempi kokoinen kuin olet, niin ehkä se BMI-taulukko on siinä tapauksessa ihan aiheellinen!

Annoitko mitään palautetta housuista? Ehkä voisit ihan ystävällisesti todeta, että ne ovat hieman isot, käytän kokoa X.

Vierailija
7/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kans tuon BMI-taulukon, hih! Jos anoppi luulee, että olet 8 numeroa suurempi kokoinen kuin olet, niin ehkä se BMI-taulukko on siinä tapauksessa ihan aiheellinen!

Annoitko mitään palautetta housuista? Ehkä voisit ihan ystävällisesti todeta, että ne ovat hieman isot, käytän kokoa X.

Vierailija
8/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet sen mielestä liian laiha ja saisit lihoa. Ehkä se on huolissaan kun olet niin laiha? Ja yrittää näillä liian isoilla housuilla osoittaa et minkä kokoinen ois terveen kokoinen ihminen?

Vierailija
9/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliimman lahjan ostaa kuin miniälleen?

Mun äitini aina ostaa minulle tosi kalliita joululahjoja ja miehelleni pelkät sukat!

Vierailija
10/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin muistan ton BMI-jutun. Itse sain aikanaan nanson xxxxL yöpaitoja mummoltani kun olin kokoa M. Mummoni oli ehkä hieman höperö. Anoppisi tuskin on. Arvelisin, että hän tietää tasan tarkkaan mitä tekee.

Voit joko antaa takaisin samalla mitalla kuten ostaa anopille vanhuslahjoja kuten: peruukin, vatsantukivyön, hälytyspiipparin jos vaikka kaatuilee, kävelykepin. Yms.

Tai sitten palauttaa lahjan. Kiitos en voi ottaa tätä vastaan tämä ei sovi minulle olen kokoa X. Ehkä tiedät jonkun toisen kenelle tämä sopisi. Tai kysyä, onko anopilla kuittia, että voit vaihtaa saamasi jättipöksyt pienempään. Suosisin ehkä tätä kakkosstrategiaa :)

Vierailija
11/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että joilla varttuneemmilla naisilla on tapana arvostella nuorempia naisia painosta. Liekö kuitenkin pohjimmiltaan kateutta, joka verhoutuu piikittelyyn, kun toisilla on vielä elämä edessä

Vierailija
12/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies (anopin poika siis) sai laihdutusoppaan .-)

Vierailija
13/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma äiti ostaa AINA liian isoja vaatteita mulle, täytyy olla kasvunvaraa...

JA anoppi sanoi, etä hyvä kun mieheni on lihonut (n 50kg), oli ihan liian laiha enekuin tapasi minut. Ei saanut kuulemma kunnon ruokaa. hän on niiiin ylpeä, että teen hyvää ruokaa ja mieheni on reilusti ylipainoinen.

Vierailija
14/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tästä pitäisi päätellä?

Vierailija
15/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan se ei halua susta eroon. Jos se haluaisi eroon niin se antaisi kermakakkua ja viisi kiloa suklaata ;)

Vierailija
16/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää kuitit ja vaihtakaa tuollaset lahjat. Mä kyllä saattaisin myös sanoa, että alusvaatteiden ostamisesta en pidä. Kamala ajatuskin, että anoppi valitsisi mulle alkkareita. No, voihan se olla, että oli ostanut ne itselleen ja sitten oli liian pienet ja antoi miniälle, joka on pienempi... ;-)

Mun anoppi antaa onneksi nykyään yleensä vain vähän rahaa ja suklaarasian. Aikaisemmin taisi ostaakin jotakin välillä, mutta meillä menee maku niin ristiin, että olen itsekin lakannut ostamasta hänelle mitään. Annan miehen aina valita anopin lahjan. Se osaa valita sen verran outoja, että aina on anoppi tykännyt kovasti. Mä valitsen mielestäni paljon hienompia, mutta ne katoaa jonnekin, eli ei ole mitään järkeä ostaa omasta mielestään hienoa ja miettiä kovasti jos maku on näinkin päin ihan erilainen. Varmasti ajatteli ihan samaa mun lahjoista kuin mä hänen lahjoistaan. Lapselle anoppi ostaa välillä vaatteita, onneksi ei kovin usein. Käytän ne lapsella yleensä yökkäreinä, kun ovat niin erilaisia kuin mitä normaalisti meillä pidetään. Mutta en tietenkään sano mitään, hyvähän se on jos on hyvä mieli lapsenlapselle jotakin ostaa. :-) Mun äiti taas ostaa ihan ihania vaatteita, kaikkia tulee pidettyä ja on hyvälaatuisiakin. Äidin kanssa muutenkin menee näköjään vuosi vuodelta maut enemmän yksiin. Se on tosi kiva!

Vierailija
17/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap

Ainakaan se ei halua susta eroon. Jos se haluaisi eroon niin se antaisi kermakakkua ja viisi kiloa suklaata ;)

Vierailija
18/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miniälle pitäisi mitään välttämättä ostaakaan? Tiedän monia sukuja, joissa annetaan lahjoja vain omille lapsille ja/tai lapsien lapsille (ei aikuisille ollenkaan).

jos yhtään lohduttaa, mun kaveri sai anopiltaan sisu-askin joululahjaksi ja heidän oma poika kullannuppu sai nahkaiset talvikengät...

Vierailija
19/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA pitkät kalsarit?? Välillä ne ovat puuvillaa, välillä villaa, välillä taas villasilkkiä.. Mulla on kohta kaappi täynnä noita. Välillä saan sitten jotkut sukat, jotka ovat jotain outoa materiaalia ja älyttömän rumat.. (beessit tms.)

Vierailija
20/36 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia sukuja, joissa annetaan lahjoja vain omille lapsille ja/tai lapsien lapsille (ei aikuisille ollenkaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä