Anopin tuorein muistaminen.. t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
No, bmi-taulukon ja 8 numeroa liian isojen kalsareiden välillä on kyllä yhteys... :))) Onko anopillas silmälasit? Onko niihin laitettu vahingossa kiikarin linssit? Kannattas tarkastuttaa.
Kommentit (36)
Ainakaan minä en edellytä mitään lahjomisia, t. ap
Miksi miniälle pitäisi mitään välttämättä ostaakaan? Tiedän monia sukuja, joissa annetaan lahjoja vain omille lapsille ja/tai lapsien lapsille (ei aikuisille ollenkaan).
ihan vaan vittuillakseks.
jos yhtään lohduttaa, mun kaveri sai anopiltaan sisu-askin joululahjaksi ja heidän oma poika kullannuppu sai nahkaiset talvikengät...
silti laittoi tunnollisesti kaikille joululahjat. (joita me kaikki jännityksellä availimme..) Yhtenä vuonna oli tilannut varmaan jostain postimyynnistä ison tukun L-kokoisia kuviollisia maxi-pikkareita ja niitä samanlaisia oli KAIKILLA naisilla parit paketissa.
Yhtenä vuonna mä sain harmaan Geisha-patukan (joo-o!), joka oli pakattu Stockmannin pahvikoteloon. Huijaus vailla vertaa... =0)) Samana vuonna mun mies (silloin 30+) sai muovisen Batman-nuken. Oikeesti!!!!
ap, seuraavan kerra kun anoppi tulee kylään niin käytä BMI-taulukkoa juomamukin alusena. Mukissa tietty joku oikein kaloripitoinen trinksu! :D
Viimeksi sain muistamisena kukkia ja suklaata sairaalaan, kun olin siellä toipumassa kohdun ulkoisesta.
Sitä edellinen lahja tuli jouluna: CK:n Euphoria (lempituoksuni), Espritin kotitöppöset, Cliniquen puhdistusaine (kestokäyttikseni), Suklaasaippua ja suklaakuorinta kasvoille + suklaata.
Mun anoppi on ihan jostain oisesta todellisuudesta. Olen sen huomannut näitä anoppiketjuja lukiessani. Saan olla todella onnellinen anopista, joka on samalla yksi parhaista ystävistäni!
anopilta sieniveitset. Minä sain oranssivartisen, mies vihreävartisen. Kiva. Minä en tunne kuin kärpässienen. Mitä ihmettä me tehdään sieniveitsillä?! Ärsyttää kun anopille oli ajatuksella hankittu useampi kiva paketti, ja hänen lahjansa on sitten jotain ihan muuta kuin meidän persoonaan sopivaa...
Ai niin, ja toissajouluna muuten saatiin sellaiset pöytätabletit.. Kokonaista kaksi kappaletta. Ja nekin oli erilaiset... Meillä on ruokapöytä jossa paikat kuudelle, mihin ihmeeseen tartten kahta erilaista tablettia?!
Ja ap, koita jaksaa.. ;) Muistan tuon BMI-taulukon. Sympatiat on täysin puolellasi :)
Olen itse saanut anopiltani yhden lahjan 10 vuoden aikana. Häiden jälkeen sain timanteilla koristellun rannerenkaan ja sormuksen. Perintökoruja. Anoppi sanoi että oli ajatellut antaa ne nuorimalle tyttärelleen sitten joskus, mutta olikin muuttanut mielensä ja haluaa antaa ne minulle ja toivoo että saan tyttölapsen, jolle voin ne antaa sitten jatkossa.
Olemme edelleen erinomaisissa väleissä, mutta emme ostele lahjoja toisillemme. Emme jouluna, emmekä synttäreinä tai muinakaan merkkipäivinä.
Omat vanhempani ovat hyvin tarkkoja että minun ja mieheni lahjat ovat suunnileen samassa hintakategoriassa, vaikka mieheni ei odota heiltä mitään lahjoja. Ja lahjat vanhemmilleeni on aina minun keksittävä.
Olemme menossa anopille kylään, taidankin veidä vaikka pienen suklaarasian ihan yllätykseksi ja sanoa että onpas mulla mukava anoppi!
Anopin kanssa, niin erilainen maku ettei mun kannata ostaa sille mitään. Ostakoon mies. Oman äidin kanssa myös ollut vaikeuksia tuon maun suhteen, mutta nykyisen osaa ostaa hyviä lahjoja ja kivoja vaatteita lapsille. Anoppi ei uskalla ostaa lapsille vaatteita vaikka haluais, kun kerran mainitsin että eräs paita meni ekassa pesussa ihan oudon malliseksi, että sen merkkisiä ei ehkä kannata ostaa. Tietää kyllä että käytämme paljon perus henkkaa ja lindexiä, mutta ei vissiin osaa käydä niissä liikkeissä.
takaisin että on varmaan hänelle sopivammat, kysy suoraan että voisikohan nämä vaihtaa 8 numeroa pienemmäksi?
itse antaisin ensi kerralla jotain vastaava, nuo tenavaipat oli oikein sopiva ehdotus.
itse sain doven sitä vanhan naisen sarjaa saippuaa ja rasvaa, siloittaa ryppyjä. Täytän pian 30 v että ehkä aiheellinenkin lahja. Tosin Alkossa kysytään aina paperit....
toi osoittaa ihan loistavaa huumorintajua :-D))
Sanot sille anopille ystävällisesti, että "valitettavasti nämä alushousut täytyy vaihtaa, koska epähuomiossa ostit ne omaa kokoasi."
Sanot sille anopille ystävällisesti, että "valitettavasti nämä alushousut täytyy vaihtaa, koska epähuomiossa ostit ne omaa kokoasi."
Kun anoppi ja muita sukulaisia tulee kylään, pistät sen seinälle ja kerrot kaikille, että kun anopilta tulee niin "hauskoja" lahjoja, päätit kehystää ne seinälle ilahduttamaan muitakin. Kerro myös muiden keksittyjen vieraiden kommentit taulusta jne.
Tajuaa anoppi, kuinka nololta hän vaikuttaa pian koko kylän silmissä :)
Meillä kanssa äitimme ostaa minulle ja sisaruksillemme todella paljon ja kalliita lahjoja ja kumppaneillemme yleensä yhdet lahjat. Ei se mielestäni ole kummallista. Samoin kumppanimme saavat kotoaan useamman lahjan ja esim mä en yleensä saa appiukolta mitään:D
kalliimman lahjan ostaa kuin miniälleen?
Mun äitini aina ostaa minulle tosi kalliita joululahjoja ja miehelleni pelkät sukat!
Kaverini pikkuveli sai apinanaamarin. Oikeasti. Pojat oli silloin noin 18 ja 15 v.
Alkuperäinen varmaan jo poistettu, kuten kaikki hauskat. Tää on kuitenkin vuodelta 2009.
Itse olen saanut anopiltani TOSI suuria vaatteita, hänen tapauksessaan tiedän että kyse ei ole v****ilusta vaan siitä, että hänellä on vääristynyt käsitys omasta koostaan ja kuvittelee meidän olevan suurin piirtein samankokoisia (minä olen kokoa 38, hän puolestaan n. 48). Mutta alkkarit lahjana anopilta on kyllä ihan sinänsäkin "IHQ" (not) vaikka kokokin olisi mennyt oikein...