S-etukortti vai Plussa?
Kumpi nyt sitten on parempi?
Meidän k-marketissa on noussut hinnat niin pirusti että alan käymään s-kaupoissa, mutta kannattaako kortin hankkiminen? Tuota plussaa olen nyt höylännyt eikä siitä paljon pisteitä kerry.
Viheliäinen ruoka kun maksaa niin maan p...!
Mitä mieltä?
Perhekoko ja bonukset/pisteet?
Kommentit (53)
Oikeasti kannattaa vertailla niitä hintoja eikä kortteja. Ruokakorivertailu on ihan simppeli tehdä ja voi yllättää (kuukauden "bonukset" voikin joutua maksamaan moninkertaisena). Usein kannattaa myös tankata siellä missä bensa on halvinta.
maksaa eri paikoissa eri verran. Kalleimmillaan sen 100 euroa mutta muistaakseni 40 e halvimmillaan. riippuu paikasta missä asuu.
Cittari on ihan älyttömän kallis paikka, verrattuna vaikka meidän s-markettiin... Huh!
Minulta on nyt mennyt jotain ohi. Siis miten nollaantuu s-kortilla?
Cittari on ihan älyttömän kallis paikka, verrattuna vaikka meidän s-markettiin... Huh!
pisteitä. Ruokaostokset teemme Cittarissa, joka ei ole sen kalliimpi kuin Prismakaan (usein plussakortti-tarjousten myötä edullisempi), mutta meidän paikkakunnallamme paaaaljon parempi. Lapsia yksi, ruokakauppaostoksiin menee rahaa 600-800 euroa/kk.
Meitä 2aikuista ja kuukaudessa bonukset on n. 40-50€ eli todella hyvin tulee. kaikki ostokset s-ryhmän paikoissa ja tankkaukset(2autoa) aina abc:llä. Kohta varmaan noi bonarit kasvaa kun vauva syntyy niin ostoksiin menee enemmän rahaa =)
Saa paljon enemmän ja useammin bonusta!
Mulla on ykkösbonus, siis entinen Tradeka ja olen tyytyväinen siihen. Vaikuttaa niin paljon se, mitä kauppoja paikkakunnalta löytyy ja saako bonuksia esim. vakuutuksista.
on parempia, bonuksia en niin laske. Ja sijaintikin luonnollisesti vaikuttaa. Lähikauppa on K ja käyn siellä mielelläni ja kun isompaan kauppaan menen, se on poikkeuksetta cittari. Ja s-kaupoista ei saa Pirkkaa, ostan melkein aina kaiken pirkkana :-), ei tarvitse kyttäillä tarjouksia...
Meillä lähellä olisi Cittari, siellä parhaat valikoimat ilman muuta, mutta selvästi kalliimpi kuin myös aika lähellä oleva Prisma. Eli Prismaa käytetään.
vielä Ykkösbonus-kortti. Ja kaikista tulee pisteitä ja bonuksia.
Maksetaanko ne jollekkin s- tilille, saako ne käteisenä, tai omalle tilille?