Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kykenetkö olemaan oma itsesi kaikkien edessä vai pidätkö yllä kulisseja siitä,

Vierailija
16.03.2009 |

Ja pidän.

Tosin en tiedä, miten kauan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

detaljeja vain siksi, että haluaisin testata, suostuvatko he rakastamaan sitä pientä ihmistä sisälläni - kaikesta siitä skeidasta huolimatta.

Vierailija
2/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämäsi on parempaa kuin todellisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka olen taistellut masennuksen kanssa ja kokenut muutenkin kovia. Raskasta olis jos kaikki tietäis musta kaiken.

Vierailija
4/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ihan tyytyväinen elämääni. Ärsyttää kun kaikki kana-akat ympärilläni ovat kuvittelemassa ties mitä draamaa meidänkin perheessä tapahtuvan ja oikeasti elämme ihan tavallista onnellista perhe -arkea. Lopettaisivat sen jo ja keskittyisivät omaan elämäänsä.

Vierailija
5/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadusta kupasta viimeöiseen ripulipieruun. Aika harva vaan jaksaa kuunnella.

Vierailija
6/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa kuvittelee, että se on huonompaa kuin todellisuudessa.

Vai mitä itse ajattelet pieni palkkaisesta, ylipainoisesta, vanhempiensa asunnossa asuvasta, kahden lapsen yh-äidistä?

Vierailija
7/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä miten tuttuja ollaan.

Vierailija
8/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien elämä on oikeasti surkeampaa kuin miltä näyttää?

Minä olen onnellinen ja tyytyväinen - miksi minun pitäisi väen vängällä keksiä koko ajan jotain valittamista?

Just guess...

Vierailija
9/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen ja tyytyväinen - miksi minun pitäisi väen vängällä keksiä koko ajan jotain valittamista?

Vierailija
10/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää jotain muuta kuin ovat.

Toisaalta on tullut pari tapausta tuttavapiirissä, jossa ulospäin kaikki näytti todella normaalilta mutta kotona olikin oikeasti ollut perhehelvetti irti. Vasta eron myötä on kaikki paljastunut.

-ap-

Vierailija
11/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mulla ei ole tarvetta kailottaa henkilökohtaisia asioitani puolitutuille.

Taloudellinen ja sosiaalinen tilanteeni ei vieraille kuulu.

Jos se sitten on kulissien ylläpitämistä niin sitten on.

Ei munkaan kaverit tienneet liiton ongelmista ehkä ihmettelivät kun ei käyty enää yhdessä missään ja asia valkeni vasta kun erottiin.

Hyvät ystävät tiesivät. Miksi minun olisi pitänyt selvittää omia asioitani muille? Kerätäkseni säälipisteitä? Kun olin kaverien kanssa ulkona tai syömässä halusin pitää hauskaa ja hengähtää hetken siitä "avioliittohelvetistä" enkä jauhaa ja valittaa koko iltaa pilalle. Montakohan ystävää mulla olisi ollut jäljellä jos olisin se kaveri joka aina vaan valittaa ja valittaa ukostaan ja elämästään eikä osaa muusta puhua. Siinä kaikki akat sitten istuu ringissä vinkumassa omaa surkeuttaan. Hip-huraa kuinka hauskaa..

Vierailija
12/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. oma itsensä. En harrasta itsetyydystä julkisesti, enkä myöskään paljasta syvintä mielen sisintäni julkisesti. Erilaiset roolit kuuluvat elämään ja eri tilanteisiin.

Vierailija
13/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun olisi pitänyt selvittää omia asioitani muille? Kerätäkseni säälipisteitä? Kun olin kaverien kanssa ulkona tai syömässä halusin pitää hauskaa ja hengähtää hetken siitä "avioliittohelvetistä" enkä jauhaa ja valittaa koko iltaa pilalle.

Montakohan ystävää mulla olisi ollut jäljellä jos olisin se kaveri joka aina vaan valittaa ja valittaa ukostaan ja elämästään eikä osaa muusta puhua. Siinä kaikki akat sitten istuu ringissä vinkumassa omaa surkeuttaan. Hip-huraa kuinka hauskaa..

Joskus ihmisillä on outo tarve saada gloriaa kärsimyksestä. Vastenmielistä.

Vierailija
14/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta kulisseihin. Mä olen aika vahva luontoinen, joten siinä ehkä syy. Mulla ei ole myöskään mitään isompia ongelmia. Eletään ihan tavallista, onnellista perhe-elämää.

Rahaa on omiksi tarpeiksi. Ei ole tarvetta leveillä kalliilla merkkituotteilla, vaikka joskus niitäkin tulee ostettua. Elämä on tasapainoista.

Lapsista tuon kaiken näkee hyvin eli mun lapseni ovat aivan upeita tapauksia. Lapsista näkee loppujen lopuksi paljon. Jos se elämä on kulissien varaan rakennettu, niin tuskin lapset pursuavat hyvää tuulta ja onnellisuutta :)