Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen osaa myydä huutiksessa?

Vierailija
29.03.2009 |

Kertokaapa missä vika, kun isomman lapsen vaatteet osaan kyllä myydä, mutta pienemmän en. Ihan kauhea tilanne, kun kaikki ihanuudet jää käsiin.

Hinnoittelu ei mielestäni ole edes kovin pielessä. Esimerkiksi ruskeasta autopaidasta olen pyytänyt 2 euroa ja on ihan priimassa kunnossa. Ja sitten enemmän käytetyistä olen pyytänyt 0,5 euroa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Huutiksessa vaan alkaa olla niin paljon kohteita, ettei sieltä hyväkään tavara pääse esille. Varaamalla kirppispöydän sain myytyä lähes kaiken. Osansa Huutiksen toimimattomuudella on suuret postikulut, jotka ovat Itellan asia. Ei viitsi maksaa edulliseen tuotteeseen postikuluja, kun hinta näin lähes tuplaantuu.

Vierailija
2/4 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se johtuu mielestäni juuri tuosta, että niitä pieniä vaatteita on niin tuhottamasti myynnissä ja se taas suurelta osin johtuu siitä, että nuo osastojaot on päin peetä!!:(

Jos nuo osastojaot tehtäisiin "pienemmällä haarukalla" tai muuten jotakin "selvemmin" niin missään osastossa tuskin olisi enää yli 9000 tuotetta myynnissä niin kuin noilla pienen lasten osositailla on nyt tällä hetkellä!? Eipä sieltä sitten löydy enää yhtään mitään:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita myydä vaatepakettina niitä pienempiä vaatteita.

Meillä ne ainaskin meni kaupaksi, kun laitoin 3-4vaatetta pakettiin ja hinnan kohdilleen.

Vierailija
4/4 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt parista hyväkuntoisesta erikoisemmasta vaatteesta 5 ja 20 tavallisemmasta 10 ja silti ei mene kaupaksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme