Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä olisi paras lääkevalmiste helpottamaan peräpukamia?

Vierailija
16.03.2009 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta akuuttiin kipuun ja kirvelyyn mulla tehosi ainoastaan Scheriproct neo-voide. Ja minä testasin kyllä joka ikisen aineen, mitä apteekista löytyi...

Vierailija
2/13 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke on kuitupitoinen ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta akuuttiin kipuun ja kirvelyyn mulla tehosi ainoastaan Scheriproct neo-voide. Ja minä testasin kyllä joka ikisen aineen, mitä apteekista löytyi...

Vierailija
4/13 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuubeja on eri kokoisia. Ihan pienen saa varmaan muutamalla eurolla. Luulisi löytyvän joka apteekista.. toiv. auttaa, jos päädyt sitä kokeilemaan.

Vierailija
5/13 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ensimmäisessä raskaudessani minulla oli TODELLA tuskaiset peräpukamat. Ja tuon kuitupitoisen ruokavaliovinkin antoi tosiaan alan erikoislääkäri. Hän sanoi suoraan, että tuhlaan turhaan rahojani voiteisiin. Mutta niitä voi toki ostaa, jos ne tuntuvat tuovan apua. Minulla ne ei valitettavasti auttaneet, aivan kuten lääkäri sanoikin.

Vierailija
6/13 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta on ollut, vaikka ruokavalioni on kohdallaan. Nyt kuviossa ovat siis myos pukamat... :(

Enta mika on mielestanne paras ruoka-aine olon helpottamiseen? Tiedan etta siis yleisesti kuitupitoinen ruokavalio, mutta onko mielestanne parasta tavaraa esim. kuivatut luumut tai luumumehu tai hedelmat tai ruisleipa vai mika? Onko joku ruoka-aine teilla joka mielestanne auttaa nopeasti?

[Hän sanoi suoraan, että tuhlaan turhaan rahojani voiteisiin. Mutta niitä voi toki ostaa, jos ne tuntuvat tuovan apua. Minulla ne ei valitettavasti auttaneet, aivan kuten lääkäri sanoikin.

[/quote]

Vierailija
7/13 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamat aina silloin tällöin vaivaa ja silloin helpotusta kaipaan. ap

Vierailija
8/13 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä. Niin kuumaa ja niin kylmää kuin peräpää suinkin sietää. Melko iso pukama häipyi muutamassa päivässä.

Vierailija
9/13 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo muutama vuosi vuotavat pukamat, nyt ovat edes jossain kondiksessa. Aamuisin syön V-siblin rakeita. Voi sekoittaa nesteeseen tai esim viiliin / puuroon. Pellavansiemenet auttavat varmaan myös, mutta niitä ei suositella jatkuvaan käyttöön. Näitä V-sibilin rakeita voi käyttää jatkuvasti. Lisäksi vältän soijaa ja soijalesitiinia, joka minulla kovettaa mahan sekä ruoka-aineita jotka aiheuttavat ilmavaivoja. Joillakin maitotuotteet voivat olla syynä kovaan mahaan. Lisäksi voitelen pukamat tarvittessa 1-2 x päivässä Neoproct -voiteella tai jos oikein kipeäksi tai vuotavaksi heittäytyvät niin sitten laitan samaan valmistetta suppona.

Vierailija
10/13 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei juuri vaivaa, mutta ei ole lähtenyt millään konstilla poiskaan. Saako se olla siellä vai pitäiskö leikata tai jotain?

Vierailija
11/13 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät itsestään mihinkään katoa.

Vierailija
12/13 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä siihen tuo Scheriproct neo tehosi heti, melko lailla välittömästi tuntui paremmalta. Siinähän on jotain puuduttavaa ainetta kai. Kyllähän siinä päiviä meni, että pukama katosi. Silloin kun oli pahimmillaan eikä voinut esim. istua ollenkaan, ajattelin että tää ei tästä parane koskaan. Mutta niin vaan parani, ja sain tältä palstalta todella paljon apua. Joten kiitos vaan sille tromboosiohjeistajalle, jos sattuu lukemaan =).

Vierailija
13/13 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkylmät suihkut ovat auttaneet minun isoihin pukamiini, niin kylmää vettä ja niin kovalla paineella ettei oikein siedäkään, helpottaa kummasti.

Ulostamisen jälkeen minulla suihkutus on myös pakollinen, wc-paperilla vain kuivatus, muuten pukamat ärtyvät heti.

Kauhulla odotan taas kesäisiä tuttujen mökeille kutsuja, köyhien sukulaisten mökeillä kun ei ole vesivessoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän