Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisen kerran näin todella ruman lapsen.

Vierailija
16.03.2009 |

Kurjinta tässä on se että se on mun kaverin lapsi. Nyt pariviikkoinen tyttö ja valitettavasti on tullut isäänsä ulkonäön suhteen vaikka tyttö onkin. Mä hämmästyin sen rumuudesta niin paljon että en edes muista älysinkö edes valehdella siitä miten on mukamas söpö vauva.

Ihan kalju, pienet ruskeet silmät ja aivan valtavan isot korvat ja jo nyt höröllään. Hirveetä. Ekan kerran elämässä tuli oikeesti tunne että tota en edes halua syliini.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljupäisiä pakukaisia. Miksiköhän?

Vierailija
22/25 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten järjettömiä viestiketjuja täältä löytyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla oli tukkaa kunnolla, tosin mieheni puoliksi ulkomaalainen eli selittynee sillä. Pojalla on nyt taaperona reilusti oljenväristä tukkaa ja kaunis, ihan vähän tummempi iho kuin perussuomalaisella. Silmät siniset vieläkin.

No, asiaan. Meidän nyt komea poika ei ollut siinä 3-6kk iässä mikään hurmuri, isokokoinen ja huonoihoinen jässikkä, mutta vielä rujompi oli ystävän isoluinen, vajaalta näyttävä lapsi. Hän oli siis ns. normaali mutta jättipäinen, lihava, pitkä, kömpelö ja koko ajan suu auki. En tykkää lapsesta tänäkään päivänä vaikka ulkomuoto on pehmentynyt, olisiko kemiakysymys.

Vierailija
24/25 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns. rumat vanhemmat, niin harvemmin lapsista kauniita tulee.

Ja olen myös samaa mieltä, että hyvin harva vauva on kaunis. Jokaiselle äidille (ystävälleni ja kaverilleni) olen kuitenkin sanonut että hänen vauvansa on äärettömän suloinen. Ne on ne käytöstavat.

Mutta ihan turha tässä on jeesustella, että "kaikki lapset ovat kauniita", kun eivät ne ole. Ei ole kaikki aikuisetkaan. Mutta mitä sillä on oikeasti väliä? Kauneusihanne on eri maissa ja eri kulttuureissa niin erilainen.

Vierailija
25/25 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli maailman suloisin heti syntyessään, mustat hiukset ja todella tummat nappisilmät joilla katseli tarkasti, ihanat pikku sormet ja varpaat, ei ollut mikään paksukainen mutta ei ruipelokaan, juuri sopiva! Muiden vauvat eivät todellakaan näyttäneet yhtä ihanilta eivätkä näytä vieläkään... Kyllä oma muksu taitaa aina olla se kaikista suloisin :)

ps. meidän pojalla oli tosiaan ihan tummat silmät syntyessään, ei varsinaisesti ruskeat mutta ei ne kyllä sinisetkään missään vaiheessa olleet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä