Pikkukakkosen Siina -YÖK!
Pitääkö se lapsia aivan aivottomina? Aina samat monotoniset viisut ja tyhmät naaman väntelyt! Keksisi jo jonkun muunkin teeman kuin vanhat työkalut tai pelästyneet puput!
SIINA POIS!
Kommentit (16)
Me ei mieheni kanssa voida sietää sitä! 3-vuotias kyllä katselee.
Nykyisin hihittelen joka maanantai, kun mieheni kerran sanoi, että onkohan tuo baarissakin tuollainen, eli tilaa siiderin samalla "bumtsitellen" ja vääntelee niitä käsiään samassa rytmissä. =D
Me ei mieheni kanssa voida sietää sitä! 3-vuotias kyllä katselee.
Nykyisin hihittelen joka maanantai, kun mieheni kerran sanoi, että onkohan tuo baarissakin tuollainen, eli tilaa siiderin samalla "bumtsitellen" ja vääntelee niitä käsiään samassa rytmissä. =D
Todella teennäinen tapaus! Puhkeaa lauluun tuon tuosta ja alkaa taputella rytmiä ties mihin ruumiinosaan. Tiedän, että hän on "musiikkijuontaja" samaan tapaan kuin Eila on "satutätijuontaja" ja av-mammojen suosikki Jyrki "askartelujuontaja", mutta jotain rajaa...
Tietysti lastenohjelmien juontajilta vaaditaan tietynlaista lässytysvaihdetta, mutta mieluiten katson esim. perjantain Ramia.
Tsiggadadaidai tsiggadadaidai tsiggadadaidai dai dai duu..
JOKA AAMU telkusta lastenohjelmia... Hmm...
henkilökohtaisesti koska opettaa satunnaisesti lastani kuorossa. Enkä voi yhtyä tämän ketjun kommentteihin, koska Stiina on siviilissä niin herttainen ja lapset tykkää ihan hurjasti:) Ja tv:ssä on musta ihan samanlainen kun luonnossakin:)
Mulla soi vieläkin päässä se joulun aikaan tullut "villasukat, kirja, jääkiekkomaila, luistimet" ARGH!!!
laulut tylsiä ja monotonisia ja en voi sietää käsillä rytmittämistä...aivan älytöntä...ei meidän lapsekaan tykkää
että lapset tykkää, lastenohjelmasta kun on kyse. Totta kai se mammoja ärsyttää, kun joku nainen eiintyy :)
Mulla soi vieläkin päässä se joulun aikaan tullut "villasukat, kirja, jääkiekkomaila, luistimet" ARGH!!!
Siinä on meidän perheen suosikki. Ja et ilmeisiseti ap tiedä et nuo rytmi lorut opettaa lasta puhumaan ja lukemaan.
niin hän olisi niiiin ihana, mukavia lauluja yms...
kuulla että joku muukin inhoaa sitä. Mä en voi sietää sitä naista, mutta poika 3-v. taas tykkää ihan tosi paljon sen jutuista.
tahallaan rumasti ja irvistelee.