mikä yleisesti herkkuna pidetty on mielestäsi kamalaa?
Kommentit (90)
Kaloilla on lähes aina ulkoinen hedelmöitys, naaraalta tulee mäti ja koiraalta maiti. Maiti sitten hedelmöittää mädin.
Minusta on vastenmielistä, kun suolaiset kalan sikiöt rouskuvat hampaissa. Kaiken lisäksi mädin syöminen on ikuinen terveysriski.
mitenköhän tätä on niin terapeuttista lukea?
Voi vaan todeta, että vaikka mitä laitat tarjolle "herkkupöytään", aina siinä on jotain jonkinmielestä ällöttävää. Lohdullista toisaalta. Toivottavasti sitten löytyy aina joku, jonka mielestä on herkkuja.
Mä olen yrittänyt totuttautua niiden makuun, mutta ei vaan nappaa. Käytän niitä kyllä itsekin piirakoissa, salaateissa jne, mutta jätän ne surutta lautaselle. Tykkään siitä mausta, minkä ne antaa salaattiin välillisesti, ja käytän paljon myös oliiviöljyä kokkaamisessa. Mutta itse oliivit, ei mene. :/
olen niin onnellinen, kun mun mieheni syö kaikkea. Ja minä myös. Mennään minne vaan, niin aina voi nautiskella eikä pelätä, että yööks, mitähän ne tarjoo.
Joko jätän syömättä ilman sen kummempia numeroita (esim. noutopöydässä) tai sitten syön vaan ihan vähän ja pidän naaman peruslukemilla.
Ei se ettei tykkää kaikesta tarkoita että ei osaisi käyttäytyä.
olen niin onnellinen, kun mun mieheni syö kaikkea. Ja minä myös. Mennään minne vaan, niin aina voi nautiskella eikä pelätä, että yööks, mitähän ne tarjoo.
Suklaa menee pienissä määrissä muuten, mutta en voi siteää suklajäätelöä.
Keitoista etenkin pinaattikeitto, mutta myös kesäkeitto ovat minun inhokkeja. Yleensäkin keitto, jossa on lämmintä maitotuotetta on ihan kauhea asia minulle.
Marjoita mustaherukka jää varmasti syömättä, vaikka kaikki muut marjat menee.
Makkaratkin ovat minun inhokkeja,yök.. maksimissaan puolikan makkara menee, jos ei mitään muuta syötävä ole.
oi ei, pahin unohtui: Kurpitsapikkelssi!
Eihän tässä listattu herkkuja, joista olet valmis nostamaan metelin jos niitä sinulle tarjotaan. Ja olen aiak varma, että kaikilla on joku ruoka-aine, joka ei makunystyröitä miellytä.
Joko jätän syömättä ilman sen kummempia numeroita (esim. noutopöydässä) tai sitten syön vaan ihan vähän ja pidän naaman peruslukemilla.
Ei se ettei tykkää kaikesta tarkoita että ei osaisi käyttäytyä.
Olen useita kertoja sinnikkäästi yrittänyt maistaa, kun se kerran on niin monen herkkua. Mutta maistuu aina yhtä kamalalta.
vauvansose tai kesäkeitto on herkku???
Ällöjä ovat: rusinat, meloni, kaviaari/mäti, ravut, myös hanhenmaksapallerot kuulostaa kauheelta, en ole maistanut
paitsi kurpitsapikkelssiä.
Ei tarvitse yleensä pelätä. Kyllä minä ne kaupan pakastetoscapullatkin syön jäätelöauton juustokakun kanssa ja juon fun lightia päälle, jos ei muuta ole tarjolla. Ja vaikka sitä ennen olisi mikä pinaattikeittoateria, niin nokka vaan kiinni ja kurkusta alas. Sillä se menee, eikä tapa.
Mutta hyi helvetti eikai niistä ole pakko tykätä?
-uudet perunat ( pienet)
-joku 9% juusto
-kreemit
-viinerit
-eityisesti vaniljakreemi niissä
ja rommipallot,yäk!! Miehen herkkua...
Ja punaviini, eihän sitä voi kukaan juoda! Eikä uppoo muutkaan viinit!
samoin tumma suklaa ja pähkinä/riisisuklaa.
- lämpimät sienet
- karvasmantelilla maustetut leivonnaiset, liköörit tms.
- marsipaani
- mämmi
Nää ei mene lainkaan, jotain muuta inhokkia esim. lipeäkalaa tai rosollia voin syödä vähän kohteliaisuudesta.
ja vielä hirveän suosittuja että eikö ne nyt jonkinlaista herkkua ole?