Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi sperma millaista

Vierailija
16.03.2009 |

Miehesi sperma millaista se on mun miehellä on hieveän sitkeetä ja erittäin kirpeälle maistuvaa.Ja runkatessa pitkääle lentää ja väri on aika valkoista.

Jos usein ollaan niin aika vetista ja harvoin niin on tosi paksua hih.... näin meillä.

n25

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole makeaa eikä suolaista kellertävää paksua mömmöä.

n40

Vierailija
2/15 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valuu aika nopesti sisältäni. Edellisessä suhteessa miehen sperma ei valunut ollenkaan niin nopeasti. Mausta en tiedä, sillä en ole ottanut koskaan suihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahmeata ja runsaasti tulee kellertävää.

Sanna

Vierailija
4/15 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan tullut kellertävää. Yleensä melko juoksevaa, joskus sakeampaa.

Vierailija
5/15 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Mun miehellä se on valkoista, paksuhkoa ja hyvänmakuista.Riippuu kuulemma ruokavaliosta aika paljon mille maistuu. Rakastan suihinottamista.

N 40

Vierailija
6/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvän makuista, joskus tosin liian suolaista.

Vierailija
7/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkaa kellertään kun sitä keittää tarpeeksi kauan. Ottaaka ruoka pois nopeammin uunista älkääkä antako sen muhia siellä viikkoa.

Vierailija
8/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän makuista. tosin teinipojan sperma maistuu vielä paremmalta.

Vierailija
9/15 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukon sperma on sitkeetä ja suolaista, mutta todella hyvän makuista ja sitä tulee paljon kerrallaan.

mieluummin suihin spermat kun pimppiin, tykkään kans suihin otosta!

Vierailija
10/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miedolta,mut ei juhalta.

Vierailija
11/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pari-kolme kertaa lennähtää, loput tulee lähinnä valumalla... maistu yleensä aika happamalle ja suolaiselle, en oikein tykkää mausta.

Vierailija
12/15 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäisiä kakaroita :D

Vierailija
13/15 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sperma maistuu mansikalle ja on sateenkaaren väristä. Tulkaa muutkin maistamaan ;)

Vierailija
14/15 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vastata, vaikka olenkin mies? Minulta tulee sellaista melko vetistä, lähes kirkasta tai hailakan valkoista, eikä yleensä mitään valtavia määriä. Vaimoni mukaan ei maistu juuri miltään, ei hyvältä eikä pahalta. Tämä ei varmaankaan kuulosta kovin alfauros-macholta, mutta ajatellen vaimoani, luulisin sen olevan helpompaa niellä kuin valtavat määrät jotain paksua ällottävää liisteriä. ;)

Vierailija
15/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvän makuista. tosin teinipojan sperma maistuu vielä paremmalta.

Oletko vanhempi nainen joka tykkää imeä nuorempia poikia :) ?? Mua saat kyllä kans maistaa. Viimeksi kun yksi nainen otti suihin niin kehui että sperma oli melko hyvää. Melko mautonta ehkä jopa hieman makeaa ja sanoi että helposti nieltävää. Useilla on kuulemma aika pahaakin

-m28