Lapsillani ei ole äitiä :(
Selailin valokuva-albumeja ja huomasin, että kuvissa hymyilevät mieheni ja lapseni. Minua niissä ei monessakaan ole. Mieheni ei huolehdi, että lapsilla olisi valokuvamuistoja muös äidistään, enkä itse kehtaa aina pyytää, että minäkin pääsisin kuvaan. Oletteko muut huomanneet saman?
Kommentit (22)
Ja minusta kyseessä ei muuten ole äitien vaan ISIEN vika- miksi miehet ovat niin törppöjä etteivät tule ajatelleeksi että äidistäkin pitäisi saada kuvia?? Me äidit täytämme vauvakirjoja, valokuvaamme tärkeät hetket jne. mutta koska isät saataisiin tähän hommaan mukaan ilman että meidän täytyy aina ensin tehdä aloite ja pyytää??
Ps. Tein kokeen: sanoin miehelle jouluna että hän voisi täyttää vauvakirjaa vuorostaan. Nyt on maaliskuun puoliväli eikä kirjassa ole yhtäkään sanaa häneltä!
Meilläkin meinasi homma mennä tähän, valokuvia otettiin kyllä todella paljon ja aina oli kamera mukana kun lähdimme sukuloimaan tai melkein minne vain, mutta aina minä olin siellä kameran väärällä puolella. Sitten yksi päivä selasin kuvia koneellani ja rupesi ärsyttämään kun pojasta ja anopistakin on tusinoittain enemmän kuvia kuin äidistä ja pojasta... sen jälkeen mies aina silloin tällöin muistaa ottaa kuvia hänkin ja ilkeä piru kun olen niin aika usein unohdan sen kameran kotiin kun mennään anoppilaan.