Tämä on niin tärkeää!!
1. Olenko huono äiti, jos en imetä? Entä olenko vain puoleksi huono äiti, jos imetän edes 3kk?
2. Voinko antaa lapselleni nimen, joka ei ole suvussa kulkeva nimi ja alkaa kirjaimella K, vaikka muiden lastemme nimet alkavat kirjaimella J?
3. Mieheni ei ole viikkoon pussannut minua, olisiko nyt aika haukkua mies? Onkohan sillä toinen nainen?
4. En hyväksy aborttia, jos te muut kannatatte sitä, mutta jos te vastustatte aborttia niin kannatan sitä.
5. Mielestäni laihat naiset ovat ylimielisiä ja lihavat säälittäviä.. (itse olen jojo-laihduttaja ja mielipiteeni riippuu siitä missä kunnossa milloinkin olen)
6. Kävin serkkuni häissä vain että pääsen haukkumaan ne häät täällä av:lla. Häissä tietysti esitin iloista ja oikeasti onnellista hääparin puolesta.
7. Mitä mieltä olette naisesta joka tekee lapset neljän vuoden ikäerolla? (minä vastustan tätä ikäeroa, koska omien lasteni ikäero on vain 2v)
8. Olen aina inhonnut naapurin kaunista blondia, mutta nyt kun hänen miehensä jätti hänet, olen hänen paras ystäväni.. (ihanaa seurata sivusta toisten kärsimystä)
Jatkakaa listaa...