Matti Vanhanen 69, taitaa ukko upota tällä kommentilla. Eikö Ruusunen riittänyt
Kommentit (11)
Jos naista on ahdisteltu seksuaalisesti, menköön poliisille eikä Seiskan toimitukseen. En "järkyty" 69-vitseistä enkä soittele lehtiin. Ne voi jättää omaan arvoonsa, ellei kiinnosta.
Eikös seurustellut samaan aikaan Sirkka Mertalan kanssa? mahtoiko olla ex-vaimollekaan uskollinen?
Että ihan uppo-outoa kunnallisvaaliehdokasta näin sähköpostitse lähestyy. Ihan henkilökohtaisesti kävi kiittelemään tätä "Leenaa" ehdokkuudesta ja antoi kivalla huumorilla höystettyjä neuvojakin. Voi miten ihailtavaa.
Kuinka tyhmä sitä saa pääministeri oikein olla???
Siis miten noin surkeasta jutusta edes on jaksettu raapustaa etusivun juttu!!! :D
Buahhhaaahhaaa....
Jos tätä ennen en pitänyt seiskaa naurettavana lehtenä (Jota kyllä pidin) niin nyt lehti on luokattoman surkea :D
Se nainen oli fiksu ettei tuonut naamaansa julkisuuteen... Kyllä sille olisi lokitkin nauranut tuon nyyhkytyksen jälkeen :D
Ei luoja... Matti on minulle aivan yhdentekevä tollo Suomalais mies mutta kyllä sääliksi käy tämä jatkuva ajojahti... Eipä siinä, tuo juttu ei tehnyt minusta Matista naurettavaa, vaan siitä Leenasta ja Seiskasta ;)
entinen missiehdokas jolla oli paha huumeongelma, mistä kertoi aikanaan seiskassa avoimesti. Alibissa oli hänestä juttu, missä kerrottiin naisen perustaneen rikollisjärjestön naisille. Että sellainen tapaus.
En halua tulla yhdistetyksi uuniperunaan, mitähän tässä nyt tarttis tehdä? Auttaiskohan lohtusilikonit? Auttakeeeee?
Miksi sitä pitää koko ajan tehdä typeryyksiä, tuossa asemassa? Ei äijät näköjään aivan helpolla opikaan pitään suutansa kiinni.
Mistä me nyt tiedetään kuka on tämä nainen joka surumielisenä järkyttyi härskiä 69 vihjeilua...
sikiää. Tääkin kansanedustajaehdokas taitaa olla taas yksi marikafingerroos, joka vaan haluaa julkisuutta. On toi ministerin elämä vaikeaa, ei uskalla enää kellekkään sanoa sanaakaan, ettei vaan joku luule vihjailuiksi.
Pisteet laski Vanhasella kyllä minun "silmissäni", olen pitänyt fiksuna miehenä mutta tämä juttu kyllä todellakin antoi hänestä todella ällöttävän kuvan :(