Miksi läskit ostaa kaupassa pepsimasia?
lihavat juo aina lightlimua.
Kommentit (22)
Minä en ainakaan juo lightia, vaikka lihava olenkin, se on pahaa... En kyllä osta myöskään Pepsiä, Cokis on paljon parempaa :)
onko me pyydetty niitä kantamaan? Yhtä rumia on katella teidän ryppyperseet, kuin miedän läskimakkarat.
Vaihtoehtona kun voisi olla paistetut jäniksen jäljet tai ohiammuttu sorsanliha.
Hohhoi. Menkääs nyt ihmiset taas kerran itteenne. Ei lihavuus tai laihuus vielä edes kerro siitä syökö tervellisesti ja monipuolisesti. PHuoh teiän kanssanne. Kattelkaa vaan sinne omaan kärryyn.
Mutta karkit ja sipsit ovat miehelle ja/tai lapsille.
Olen karpannut nyt 5kk ja laihtunut 93kg:sta 78 kiloon. Olen edelleenkin ylipainoinen, mutta suunta on varsin oikea :)
En tiä,oonko läski mutta vastasin kuiteski... =)
Eipä me "läskitkään" nyt varmaan kytätä teidän muka laihojen itujen ja porkkanapussien ostoja.. Joten olipahan taas aloitus, mutta huomenta sullekkin!
Ole vain tyytyväinen etteivät enempää sokeri limasalla liho ja makaa sairalassa yhteiskunnan kustannettavana!
Korppikotkat taas paljastavat kyntensä.
Onhan se helvetin hyvä että ostaa edes light limua!
Muutenkin toisten lihavuuden tai laihuuden halveksiminen kertoo huomattavasti enemmän arvostelijasta kuin arvosteltavasta.
Mutta se on kyllä ihan totta, että turha ostoshan se on, jos muuten kori täyttyy sipseistä ja kekseistä. Joskus teininä poikaystäväni sai mut lopettamaan light-limsojen juonnin ja muidenkin kevyttuotteiden käytön tokaisemalla, että "Oletko koskaan nähnyt hoikkaa ihmistä, joka joisi light-limua?"... No enpä tosiaan ole, joten mun "laihduttaminen" päättyi siihen. Ihan normaalipainopinen kuitenkin olin silloinkin.
Minusta on mukavaa piristää jonkin laihan wannabee-jotakin päivää. Jos on hoikka tai laiha niin sehän ei tarkoita että olisi hyvän tai edes kivan näköinen. Nämä laihat saavat vapaasti tuntea hetken paremmuuttaa ja keties onnitumisen tunnetta tutkiessaan ostoskärryni sisältöä tai tuijottaessaan ulkoisia mittojani uimahallilla. Hoikat ihmiset jotka ovat terveellä itsetunnolla varustettuja ja joilla on sitä OMAA elämää tuskin jaksavat kantaa huolta ja murhetta MINUN tekemisistäni.
Määrät järkyttäviä ja tolkuttomia, mutta ah niin rasvattomia ja kevyitä :D
Olen tehnyt saman huomion muuten aikoinaan. Hoikimpia on ihmiset jotka syö normaalia rasvaista ruokaa ja jättää kevyttuotteet hyllylle. Mitä enemmän kiloja niin sitä enemmän kevyttuotteita ja karkkia...
Mutta se on kyllä ihan totta, että turha ostoshan se on, jos muuten kori täyttyy sipseistä ja kekseistä. Joskus teininä poikaystäväni sai mut lopettamaan light-limsojen juonnin ja muidenkin kevyttuotteiden käytön tokaisemalla, että "Oletko koskaan nähnyt hoikkaa ihmistä, joka joisi light-limua?"... No enpä tosiaan ole, joten mun "laihduttaminen" päättyi siihen. Ihan normaalipainopinen kuitenkin olin silloinkin.
Hanki elämä, oikeesti. Jos toi on sun murheesi niin voi hyvä luoja sentään.
Itse ostan nimenomaan PepsiMaxia jos jotain limua ostan, siksi että se maistuu mun mielestä paremmalle kuin muut kolajuomat. Ei mua kiinnosta onko se sokerilla vai makeutusaineella makeutettu, niin harvoin limua ylipäätään ostan.
Ja kyllä, olen läski. Ihan vaan tiedoksesi, vaikkei se sulle pätkääkään kuulu.
Rasvaa löytyy minunkin korista. Kermaa, voita, rasvaista juustoa, kananmunia, pekonia, possunlihaa ja kilotolkulla kasviksia. Karkit on lapsille ja miehelle. Vaikka kyllä mullakin joskus on levy 70% suklaata. Mutta sen 80g levyn syömiseen menee hyvinkin kuukausi ja yleensä mies sen lopulta syökin.
-15kg karppaamalla kadottanut ja maistuu muuten elämä nyt niin hyvälle, etten koskaan palaa syömään rasvatonta moskaa.
Missä pussissa olet kasvanut, kyllä tosi monikin hoikka juo lightia! Ootteko muuten huomanneet, että light-tuotteet on muutenkin vallanneet tilaa sieltä hyllystä, kyllä niitä ihan kaikenkokoiset juo, mukaanlukien itse. Meillä juodaan lightia kolmesta syystä: ekana mun mies on ykköstyypin diabeetikko, tokana light on paremman makuista ja kolmantena tulee kyllä niitten turhien kaloreitten vähentäminen. Harvoin juuaan mutta jos juodaan niin kyllä lightia.
Ja muuten kärry on täynnä kaikkea epäterveeellistä. Varmaan se Pepsrimax laihduttaa ne muut rasvat pois.
Kyselen vaan ihmetellen...