mullapa mukava mies...tekee päivätyöt ja lisätyöt jotta minä saan olla kotona...
Ihan oikeesti on miehiä jotka ajattelee perhettään ihan ekana.. Meillä tosin jo 5 lasta, ja minä olen ollut jo kotona viimeiset 8 vuotta. Nyt kyselin että joko hommiin täytyisi ryhtyä kun kotih. loppui? Mies siihen kyllä me pärjätään, minä teen vähän lisähommia....jotta näin meillä!
Mutta arvostan tosiaan mieheni panosta!Ja tiukkaa tekee mutta pärjätään!
Meillä ei tosiaan toisen menemisiä lasketa, jos ukolla menoa siis vkl niin menee ja minä menen kun siltä tuntuu.Ja meillä tod.hyvä ystäväpiiri jotka oikeasti hoitaa meidän lapsia kilpaa..joten meillä myös omaa aikaa.
Juu kyllä ollaan onnellisia 5 lapsen vanhempia ja vielä kaiken päälle tykätään toisistamme oikeesti!
toivon kaikille hyvää ja kaunista kevättä!
onnellinen äiti
Kommentit (2)
meillä 7-lasta, enkä oo ollu töissä 20-v. mies käy normaalissa päivätyössä. ei tarvi aina olla töissä vaan viettää oikeesti aikaa myös meidän kanssa. omat ja lasten harrastukset mahdollisia yhteistyöllä. on myös omaa aikaa ja kahdenkeskeistä aikaa. ollaan ihan onnellisia ja 8-lapsi teolla. ei mitään uskontoa tai lähiö elämää. ihan 500 neliön oma talo ja tykätään lapsita. kesäsin pari hesalaita kesälasta ilonamme. rakkautta riitttää.
Kuulostaa oikein ihanalta kuinka asiat teidän perheessä, tänne varmaan tulee joku kateellinenkin tyhmien kommenttiensa kanssa mutta älä välitä :D Oisipa kaikki miehet tuollaisia! Ihanaa kevättä koko teidän perheelle!