Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 106/66 verenpaine muka huono??

Vierailija
10.12.2008 |

Itse olin tyytyväinen, mutta terveydenhoitaja oli ilmeisesti sitä mieltä että voisi olla parempikin. En ehtinyt sen tarkemmin kysellä, mutta ihmetyttää koska olen käsittänyt että joku 120 olisi vielä normaali ja minulla on kuitenkin selkeästi sen alle. Olenko käsittänyt väärin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painetta - kun työssä on hektistä niin paine on 120/65.

Mulla tuli tosin ongelmia 2. synnytyksessä kun verenpaine laski 50/0 - ilmeisesti mun verenpaineettomuuteen liittyy myös vähäverisyys. Menetin synnytyksessä puolisen litraa verta ja olin ihan kanttuvei. Mutta tää on tosi harvinaista jo. Lääkärit on mm kieltäneet verenluovutuksen täysin.

Vierailija
22/23 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mittattiin aamulla kun olin hirveällä kiireellä juossut terkkarille ja meinannut jäädä auran alle aamulla :-)

Mulle sanottiin, että ei hoideta jos se ei häiritse minua. Eli th:n mukaan matala paine on sinänsä hyvä, mutta jos huimailee tms niin sitä voidaan kyllä nostaakin lääkkeillä. No, mä kyllä kestän ennemmin pienen huippauksen kuin alan popsia mitään pillereitä...

Raskausaikana mulla laski paineet vielä alemmas, mikä oli välillä ikävää. Ei siihen silloin kuitenkaan kukaan reagoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 100-110/55-70. Samoin Hb matalahko, normaalisti 120-130, nyt raskauden aikana ollut 100-110.

Väsyttää, heikottaa, hikoiluttaa, tykyttää ja kaikkea paskaa, kyllä. Ja masennustakin on.

Eipä tuolle kuitenkaan koskaan kukaan sano muuta kuin että hyvä verenpaine ja matalahko Hb.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi