Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raja? Olen ystävystynyt ystäväni MIEHEN kanssa.

Vierailija
13.03.2009 |

Vietämme aikaa yhdessä, lapsemme ovat ystäviä, ulkoilemme, kyläilemme. Olemme käyneet kahdestaan syömässä, meilailemme lähes päivittäin. Vähän hirvittää. Missä menee raja, ettemme ylitä sitä. Puolisomme tietävät tietenkin asiasta, mutta eivät sitä, että yhteydenpito on niin tiivistä. Ihastumisen reunalla kiikun.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan todeta,että onneksi et ole mun ystäväni!! :D

Oikeasti pidätkö tuota ystävyytenä naista kohtaan?

Vierailija
22/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaille joku tuttu esiliinaksi. Onko se pakko kahden tapailla jos kerran olette kuitenkin vaan ystäviä. Minä käyn syömässä vaihtelevassa seurassa ja joskus tulee outojakin kokoonpanoja lounaspöytään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis ihannetilanteessa. Vaikka muut sietäisivätkin hyvinkin läheiset kontaktit, niin hienotunteisinta, aikuisinta ja järkevintä (jos haluatte säilyttää liittonne ehjinä) on mennä sen "heikoimman lenkin" tuntemusten asettamien rajojen mukaan.

Mulla esim. on miespuolisia ystäviä, mutta en voi olla kovin läheisissä tekemisissä mieheni pitäessä sitä epäilyttävänä. Yksi näistä miehistä on homo (vaikka onkin ex-poikaystäväni), ja hän on ainoa, johon mieheni jotenkin luottaa.

Mulle taas on sama, vaikka mies kävisi sekstaamassa muiden naisten kanssa, mutta hän ei halua sitä eikä edes ystävyyksiä naisten kanssa. Mielestämme olemme saaneet asian niin hyvin puhuttua, että se on kristallinkirkas meille molemmille.

Jokaisella ihmisellä ja pariskunnalla rajat ovat varmaan erilaiset. On helppo olla, kun rajat on vedetty ja niiden mukaan eläen pysyy omatunto puhtaana. Suosittelen teillekin!

Vierailija
24/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat ihastumaan niin tajuat varmaan itekin etä sun täytyy perääntyä. ja jos ette kumppaneillenne voi rehellisesti kertoa tekemisistänne, on se pettämistä

Vierailija
25/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan asian pohtimista

ap

Vierailija
26/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieliksi. t:mies

Ihanaa, olen kiimainen huora. En kyllä tunne itseäni sellaiseksi.

ap

Vierailija
27/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolaa tossa, tois helppo lehmä.

Vierailija
28/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet korviketta "ystäväsi" miehestä? kuule,kannattais tehdä noita edellä mainitsemiasi juttuja ihan OMAN miehesi kanssa.

kysyt missä kulkee raja? etkö itse sitä tiedosta?

minusta olet jo rajan ylittänyt,säälittävää..

Vierailija
29/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät jopa naimisiin ja saivat lapsia. Ei kiva.

että tunnen oikeasti kaksi perhettä, jotka ovat vaihtaneet puolisoita päikseen!!

Mutta sitä en toki suosittele, vaan perääntymistä : ) Taisit sen jo tietää itsekin.

Vierailija
30/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta eronnut ystävätär vietteli puolison. Seurauksena, oli että kukaan sukulainen ei ole tämän ex:n kanssa väleissä.

Vierailija
31/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen, jossa minusta raja ylitettiin. Siis kun puolisot eivät siitä tienneet. Miksi ette halunneet kertoa?

Muutenhan tuo juttu minusta ihan ok.

Vierailija
32/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerroin miehelleni, että kävin lounaalla sen miehen kanssa. En sitä salannut, miksi olisin niin tehnyt?

ap

Vierailija
33/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän tällaisia ;): pelimiehiä. Vaimot on vähän sellasia harmaavarpusia, kulkevat laput silmillä, vaikka mies vieressä pelaa... Ja muijia riittää.

Vierailija
34/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat säilyttää perheesi ja tunnet että raja on ylitetty - mitä pohtimista siinä enää on?

Kertoisitko?

Vierailija
36/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan asian pohtimista

ap

Kyllä mä nyt sanoisin, että älä kutsu ystäväksesi sitä naista. Sä et ole siihen enää kelvollinen. Ystävien puolisot on tabuja. Sä olet jo ylittänyt rajan sillä, että joudut salailemaan.

Onneksi et ole ystäväni. Ja tämän tultua ilmi, olet tuskin kovin monen muunkaan. Kukaan nainen ei halua olla ystävä naisen kanssa, joka hästää ystäviensä miesten kanssa. Sä olet jo luonteesi osoittanut. Peli olisi pitänyt viheltää poikki jo siinä vaiheessä, kun eka kertaa ajattelit ystäväsi miestä jonain muun kuin ystävänä :(

Vierailija
37/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun joku on kysynyt vastaavaa asiaa miehen kohdalla niin vastaukset on tätä luokkaa : "Anna sen nyt mennä,v***n pirttihirmu" tai "Mitä se sulle kuuluu?" tai "Eiks sillä saa olla omaa elämää ollenkaan?" tms.. Ja kyse on ollut esim. naispuolisen työ tai muun kaverin kanssa kahvittelusta, reissuista tms... Se siitä tasa-arvosta... Toki olen samaa mieltä monien kanssa mutta rupes ketuttaan!

Vierailija
38/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kait sitä joko on ihastunut tai ei ole?

Ethän sinä mikään ystävä ole jos toisen mieheen pidät seläntakana yhteyttä. Miehet on valmiita menemään vaikka kuinka pitkälle, mutta turhaa lasket, että perhettään kuitenkaan jättäisi.

Jokainen taaplaa tyylillään. Jos minulla olisi tällainen ystävä se olisi ex välittömästi kun tämmösestä vehkeilystä kuulisin.

Vierailija
39/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noilla innokkailla meilailevilla miehillä usein on useita "naisystäviä" joita pitävät lämpimänä meileillä ja tekstareilla. Työkaverini kehuskeli, että joskus voi laittaa samaa meiliä useammalle naiselle... helppoo töiden lomassa. Hänellä on ihana vaimo ja lapset, ihan ok ja osallistuva isä, mutta aikaa on muullekin....

Vierailija
40/47 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap -vitun horo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme