Luottaistko mieheen jonka perheen jäsenistä n. 80% on paskasakkia?
siis naiset lumppuja ja miehet useaan kertaan eronneita. Mies vaikuttaa erilaiselta, mutta voiko sitä olla niin erilainen? kaikki perheessä (muutamaa lukuunottamatta) ovat kovia valehtelemaan ja huijaamaan.
-aloitin jo yhden ketjun aiheesta, mutta hukkasin sen.
Kommentit (12)
kokelaan isää ja äitiä, heidän suhdettaan, kasvatusperiaatteitaan, keskustelukulttuuriaan... mutta kukas sellaista tekee...
he ovat valehdelleet minulle jo ja sisko lainasi hamettani, se hävisi sen tein ja hän väitti jälkeenpäin ettei ole koskaan sitä nähnytkään.
ap.
paremmin koulutettu + täysin raitis. Mutta kyllä juopottelevat ja tupakoivat. Tykkäävät naisista myös.
ap.
on paskasakkia? Ketkä? Sinä ja lapset??? Aika törkeää nimitellä omia lapsiaan noin...
en ole miehelleni tätä ikinä ääneen sanonut, mutta tiedän että mies on samaa mieltä. Tosin luulen hänen arvaavan, mitkä ovat ns. oikeat fiilikseni hänen isästään.... Kun olemme siellä käymässä, olen aina todella kohtelias ja ystävällinen. Samoin jos miehellä on jotain kränää isänsä kanssa, tuon aina esille myös isää puolustavia mielipiteitä ja kannustan miestä olemaan isänsä kanssa tekemisissä. En vedä koskaan näitä tunteita riitoihin mukaan, ainoat asiat joista olen maininnut on ne, kun appiukko on ollut minua kohtaan asiaton.
Asiaa kannattaa todellakin tarkistella tarkkaan. Meillä tilannetta helpottaa se, että mies tosiaan itsekin tiedostaa isänsä puutteet.
Ihminen, joka puhuu toisista "paskasakkina", "lumppuina" ja vielä erottelee noin seksistisesti että naiset on lumppuja ja miehet "useaan kertaan eronneita" ei kyllä ole itsekään mikään ihannekumppani. Ei parisuhteeseen, vanhemmuuteen eikä liiketoimintaan. Ei lenkille, ei harrastukseen eikä juri mihinkään.
Valitettavasti te taidatte sopia toisillenne.
Ei uskois, että on siitä perheestä.. siis mieheni...
äiti täysnarkkari, isä ihan höntti ja veli häiriintynyt.
onni on, että myös mies häpeää näitä, eikä olla juurikaan tekemisissä.
on paskasakkia? Ketkä? Sinä ja lapset??? Aika törkeää nimitellä omia lapsiaan noin...
emme asu edes yhdessä.
Ihminen, joka puhuu toisista "paskasakkina", "lumppuina" ja vielä erottelee noin seksistisesti että naiset on lumppuja ja miehet "useaan kertaan eronneita" ei kyllä ole itsekään mikään ihannekumppani. Ei parisuhteeseen, vanhemmuuteen eikä liiketoimintaan. Ei lenkille, ei harrastukseen eikä juri mihinkään.
Haluan kunnollisen elämän kunnollisen ihmisen rinnalla, mutta olen kuullut
että jos suku on huonoa laatua, on sitä mieskin.. ainakin pohjimmiltaan.
En varmasti ole mikään helposti pyydystettävä jkumppani.
Haluan kunnollisen elämän kunnollisen ihmisen rinnalla, mutta olen kuullut
että jos suku on huonoa laatua, on sitä mieskin.. ainakin pohjimmiltaan.
En varmasti ole mikään helposti pyydystettävä jkumppani.
Mut joo, kannattaa tosiaan vähän katella. Voithan kiertoteiden kautta vähän kysellä, että mitkä on miehen suhteet perheeseensä.
tuottamaan hankaluuksia jatkossa, jos päädytte parisuhteeseen. Jos et arvosta sukua yhtään, aivan varmasti joka ristiriitatilanteessa miehen kanssa vedät suvun ja halveksuntasi mukaan ja liität ne mieheen. Ei hyvä.