Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista kysymys - kaverin blokkaaminen

Vierailija
12.03.2009 |

Kaverini oli häipynyt ystävälistaltani kaikessa hiljaisuudessa sekä blokannut minut, niin etten näe häntä enää fb:ssä ollenkaan. Pystyykö ko. henkilö kuitenkin näkemään minut ja status päivitykseni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis riippuu yksityisyysasetuksistasi. Jos sulla on kaikille avoin profiili, niin tietenkin näkee. Jos profiilisi on auki vain ystävillesi, ei näe.

Vierailija
2/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millainen sellainen "kaveri" oikein on...? Just tän vuoksi hyväksyn kavereiksi vain oikeita kavereita enkä kumminkaimanserkkujasamaltaluokaltavuodelta86.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka kysyi mikä kaveri se tälläinen on: oltiin koulussa hyviä kavereita, ei mikään satunnainen tuttavuus.

En oikein tiedä olisinko loukkaantunut, vihainen, surullinen vai huolissani. Kaikkia vuorotellen.

t. ap

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet onko blokannut vain sinut vai häipynyt koko fb:sta

Vierailija
5/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhden ystävän kanssa niin, että mua on ruvennut ärsyttämään hänen kielenkäyttönsä ja harkitsen blokkausta. Mä en tykkää, kun jotkut ihmiset on tuollaisessa foorumissa aina negatiivisia ja käyttävät rumia sanoja....totta kai voi olla surullinen ja potuttaa välillä, mutten kestä, kun jotkut HUUTAA siellä huonoa oloaan jatkuvasti.

Vierailija
6/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli häipynyt ystävälistaltani kaikessa hiljaisuudessa sekä blokannut minut, niin etten näe häntä enää fb:ssä ollenkaan. Pystyykö ko. henkilö kuitenkin näkemään minut ja status päivitykseni?

Hän voi kylläkin "purkaa" sinun blokkauksesi ja käydä halutessaan katsomassa sun profiilia ja blokata sut uudelleen. Sinä et voi tyyppiä blokata sillä hän einäy enää missään tiedoissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi