Miksi kalastelette facebookin kautta yhteyksiä?
Itse olen saanut imeliä viestejä: Hei rakas vanha kamu plaa plaa, ja mitä kuuluu? Tiedötkö siitä ja siitä mitään?
Kun vastaan mitä kuuluu ja en teidä siitä ja siitä mitään niin ei mitään viestiä enää..
Törkeää käytöstä! Ja vielä kun en eds ole facebookissa vaan mun yhteystiedot tongittiin muuta kautta..
Kommentit (24)
Olisi tosiaan kohteliasta vastata kun kerrotaan kuulumiset, vaikka se yhteydenpito sitten lakkaisikin. Itse en ole facebookissa. En ole kovin ahkera kirjoittelija, mutta muutaman kerran vuodessa laitan postia näille harvemmille tutuille kuulumisia tyyliin jouluna ja juhannuksena. Tai sitten vaikka keväällä ja syksyllä. Joskus voi kyllä mennä vuosikin jonkun kanssa ettei tule pidettyä yhteyttä.
kaikkea se maailma päällään kantaa :D
Onko sulla oikeasti joku pointti vai harjoitteletko sä argumentointia koulukypsyys-kokeisiin. Tietääkö äitisi ja isäsi että olet vielä jalkeilla ja koneella? 6vuotiaan tulisi olla jo sängyssä..
Lovella ap
Olisi tosiaan kohteliasta vastata kun kerrotaan kuulumiset, vaikka se yhteydenpito sitten lakkaisikin. Itse en ole facebookissa. En ole kovin ahkera kirjoittelija, mutta muutaman kerran vuodessa laitan postia näille harvemmille tutuille kuulumisia tyyliin jouluna ja juhannuksena. Tai sitten vaikka keväällä ja syksyllä. Joskus voi kyllä mennä vuosikin jonkun kanssa ettei tule pidettyä yhteyttä.
Varsinkin kun ensin ollaan NIIN kiinnostuneita ja kysellään ja sitten kun vastataan tulee mykkyys. Aion jatkossa alkaa laittamaan takaisin viestiä, että mikä oli viestin funktio? Miksi kysellään jos ei sitten voida edes kohteliaasti jotain takaksin kirjoittaa?
Ja tämä yksi apukoululainen. Voit mennä nukkumaan, kehittyävt aivot tqarvitsee unta. Tajusimme jo, että sinä olet juuri näitä vajokkeja jotka piinaa 20vuotta vanhoja koulukavereita omaa uteliaisuuttaan, toivoen varmaan, että me kirjoitetaan: " joo, olen alkoholisti, mutta hyvät uutiset on ne, että että en vedä enää kamaa (niin paljon). Säälittävää!!
minä saan usein yhteydenottoja joita en ymmärrä, Lirkutellaan,. ollaan taivaissa kun on löydette jne.
Kun kirjoitan ystävällisesti kuulumiseni (ne akateemiset ja perheelliset) tulee hiljaista..
Käytöstapoja kiitos. Voi sentään takaisin kirjoittaa, että kiva kuulla ja hyviä jatkoa, mutta ei edes sitä :) Jotenkin vaan niin todella outoa..