Mihin menet kun haluat olla yksin?
Välillä kaipaan aikaa vain itseni kanssa. Pakko lähteä lenkille, pyöräilemään tai shoppailemaan. Kaipaisin niin jotain paikkaa johon vetäytyä hetkeksi. Mökkiä tai vastaavaa. Mutta ei rahat riitä. Miten sinä järjestät oman aikasi?
Kommentit (15)
Menen pyöräilemään tai luontoon kävelemään.
Olen kotona vaan, asun yksin ok-talossa. Metsäkään ei ole kaukana. Voin vetäytyä yksinäisyyteen monessa huoneessa ja kellarissa tai varastossa. Mennä metsäänkin kannonpäähän istumaan jos huvittaa.
Mä olen aina yksin kaikkialla vaikka en haluaisikaan.
Menen parvekkeelle istumaan tai lähden kävelylle metsään.
Sen kun istun tässä sohvalla. Voin mennä myös keittiöön, vessaan tai sänkyynkin olemaan yksin. Tai lenkille.
Ihan tässä sohvalla oleilen. Joka. Vatun. Ilta.
No joo hetken käyn myös kävelyllä etten ihan laiskistu.
Lapsiperheessä.. hetkellisissä tilanteissa vessaan ja ovi lukkoon. Siellä sitten vauvapalstailen😆. Kun mies tulee töistä, lenkille.
Arkena lähden kävelyllä ja vapaalla kesämökille. Harvoin tosin kaipaan omaa aikaa, kun olen ekstrovertti luonne.
Menen johonkin huoneeseen missä ei ole muita. Tai takapihan terassille.
Kotona saan arkipäivisin olla joten en tarvitse erityistä yksinoloaikaa.
Me emme mieheni kanssa kaipaa omaa aikaa. Viihdymme toistemme seurassa. Emme ole mikään uusi pari, yli 40 vuotta yhdessä.
Kotonani saan olla yksin. Asun yksin joten kukaan ei häiritse.
Lähden mielelläni metsään tai muuten luontoon. Istuskelen siellä. kuljeskelen ja katselen lintuja ja oravia ja kaikenlaisia pörriäisiä ja perhosia. Sieltä haen mielenrauhaa lepoa sielulle.
Menen kotiini tai mökille.