Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko rinnoista kauniimmat/kiinteämmät, jos laihduttaa?

Vierailija
24.03.2009 |

Jos esim. 170cm/70kg nainen laihduttaa 58 kiloiseksi, voiko odottaa että rinnat olisivat nätimmät?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat on rasvakudosta ja laihdutus ei todellakaan kaunista niitä. Ne voivat pienentyä kun rasva kropassa vähenee, mutta se tarkoitaa vaan tyhjempiä pussukoita.

Vierailija
2/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne siitä kaunistuneet, pienenivät ja alkoivat roikkumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pulleudesta plösähtävät ja kutistuvat: roikkuvat pienet tyhjät pussit on vaan jäljellä...

t. 3 lasta pitkään imettänyt, mulla oli ennen nätit 75D, nyt ei enää niin nätit ja aika tyhjät vaikka yhä sama kuppikoko käytössä...

Vierailija
4/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi se rasva lähtee rinnoista, sitten vasta muualta..

Vierailija
5/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että nahka jää kehon ympärille roikkumaan - eikö se nahka olenkaan kiinteydy laihdutuksen myötä? Rinnoissakin?

ap

Vierailija
6/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin (hitaasti, kuntoilemalla ja lihaksia kehittämällä) 80-kiloisesta 65-kiloiseksi (pituus 172) ja tissit ovat muisto vain... Entiset ihanan pyöreät E-kuppini roikkuvat surullisina pusseina jossain lähellä napaa. Hyvillä liiveillä voi asiaa auttaa, mutta esim. sängyssä ilman liivejä kun makaan selälläni niin viimeisetkin tissinrippeet valuvat kainaloiden suuntaan ja litteässä rinnassa on vain löysää nahkaa ja ryppyiset nännit. Että silleen :)

Rinnoistahan se rasvakudos ensimmäisenä lähtee. Tietysti jos on jo ennestään jotkut A-B-kupit niin tuskin kauheasti muuttuvat.

Vierailija
7/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rasva lähtee tasaisesti jokapuolelta kun laihduttaa

Vierailija
8/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ekaa kertaa elämässäni kunnon rinnat. Mieskin niitä tässä taannoin ihasteli. Olen aloittanut laihtarin ja hirvittää että minkälaiset roikkupussit niistä jää :(.

Vierailija
9/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee väittämään, että laihduttaessa kasvoi aa kupit c:ksi ja rinnat senkuin komistuivat vaikka muuten koko akka laihtui ; )

Vierailija
10/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen viiden vuoden aikana saanut kaksi lasta ja laihtunut vajaan 10 kg siitä, mitä olin ennen ipanoita (normaalipainon sisällä). Rinnat ovat imetyksen ja laihtumisen jäljiltä pienentyneet 85-90 B/C:stä 80A:han. Eivät riipu hurjasti sen enempää kuin ennenkään, mutta tietysti vähempi materiaali tekee niistä latuskammat.

Rinnat palautuvat huonommin kuin iho, useimmilla iho kutistuu siedettäviin mittoihin raskauksista ja laihdutuksista, harvalle jää aivan valtavasti liikaa nahkaa. Rinnat eivät kyllä nouse ylemmäs ilman implantteja. Rintalihasten hyvä kunto voi vähän auttaa, mutta ei tee ihmeitä

Vierailija
11/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaiset rinnat eivät ole lihasta vaan rasvaa.

Vierailija
12/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajien miettiä vaikka rintalihasten treenaamista, niin ei olisi niin surkean näköistä sitten kun urakka on valmis.

Vierailija
13/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli imetyksen jälkeen vaan tyhjät pussit jotka roikkuivat lähellä napaa.nyt ahkeran liikunnan ansiosta ovat alkaneet kiinteytyä ja nousta.olen esim polkenut crosstrainerilla ja tehnyt piunteilla ja tangolla rintalihasliikkeitä.

Vierailija
14/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen laihaläski riipputisseineen. Ihanko joku oikeasti luulee, että laihdutus kiinteyttää itsessään jotain. Ja valitettavasti miettimällä ei saa mitään aikaan, vaan siihne täytyy nähdä vaivaakin...voipi olla ylivoimaista monelle täällä...

Vierailija
15/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä olen onnistunut laihtumaan lähes pelkästään muualta kuin rinnoista. Käytin 8 kilon karistamiseen 12 kuukautta eli tahti oli hidas. Mittasin säännöllisesti rinnan-, vyötärön- ja lantionympärykset. Rinnanympäryksestä katosi vain yksi sentti, vyötäröltä ja lantiolta kummastakin kahdeksan. Rinnat eivät ole yhtä pulleat kuin ennen, mutta kuppikoko ei ole muuttunut - c se on edelleen. Laihduin yhdistämällä ruokavalioon runsaasti juoksua ja jumppaa.

Vierailija
16/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisään paino oli normaalissa ihan perusliikunnalla. Rintani ovat olleet aina pienet, a - kupit. Raskaana ja imettäessä sain nauttia runsaista rinnoista. Imetin molenpia lapsia yli vuoden. Imetyksen loputtua rinnat todellakin olivat tyhjän tuntuiset, mutta nyt rintani ovat entisellään. Eli painon vaihtelu ja kuppikoon kasvu hetkellisesti ja imetys tietenkin, kohteli minun rintojani armollisesti.

Vierailija
17/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää päästää itsensä venymään ja tursuamaan joka suuntaan niin, että laihtuessaan liiaksi venytetty iho ei enää palaudukaan normaaliksi. Älytöntä. Kuinka itsekurittomia ja itsestään välittämättömiä ihmisiä voikin olla.

Vierailija
18/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla niin ja toisilla näin.

se rasva lähtee tasaisesti jokapuolelta kun laihduttaa

Vierailija
19/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa alipainoisena mulla oli isot rinnat. Jouduin käymään tuolloin mammografiassa ja lausunnossa lukee, että rinnoissa runsaasti rasvaa. Kuppikoko on ollut koko ajan 75DD, vaikka paino on vaihdellut 53:n ja 68:n kilon välillä. Eikä rinnat edes roiku.

Vierailija
20/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen edelleen B-kupit, mutta ei niin täyteläiset enää, mutta eivät onneksi alkaneet roikkumaankaan.