Lue keskustelun säännöt.
Minkä tuotteen viimeksi ostit Huuto.netistä ja mitä olet huutamassa?
Kommentit (7)
huusin 3 dvd:tä, maa aikojen alussa -leffoja :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aika paljon olen kyllä vauva juttuja sieltä huutanut: vaunut, itkuhäly, vaippoja jne.
DVD sekä itselle mekko ja hame. Seuraavaksi kokeilen saada kaki neuletta, laukun ja lapselle caprit.
kuopukselleni välikausipuvun ja asusteet (uudet!) Tällä hetkellä ei ole mitään huudossa, myynnissä kylläkin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen laiska huutaja. Kymmenkunta juttua olen ostanut huutonetistä. Kirjoja ja vaatteita lapselle.
Itse huusin viimeksi värillisen päivävoiteen (puolet halvemmalla kuin kaupasta)
Huudossa mekko, suoristusrauta ja leluja.