Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla aika paska ystävä...

Vierailija
11.03.2009 |

Olen raskaana rv 38 ja kaverit ja ystävät ärsyttää ihan suunnattomasti. Ei kiinnosta pitää yhteyttä oikeastaan keneenkään koska ei vaan voisi vähempää kiinnostaa heidän sotkunsa.

Ei kiinnosta se että joku on edelleen rakastunut exäänsä, tai se että jonkun kissa kummittelee ja vielä vähemmän kiinnostaa jos jonkun äijä polttaa liikaa pilveä...

Johtuuko tämä nyt jostain hormoneista vai pitäisikö laittaa välit poikki noihin rasittaviin ystäviin kokonaan...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista ettei kiinnosta. On aika keskittyä vauvan tuloon, ja pian vauvan hoitoon = )

Olen raskaana rv 38 ja kaverit ja ystävät ärsyttää ihan suunnattomasti. Ei kiinnosta pitää yhteyttä oikeastaan keneenkään koska ei vaan voisi vähempää kiinnostaa heidän sotkunsa.

Ei kiinnosta se että joku on edelleen rakastunut exäänsä, tai se että jonkun kissa kummittelee ja vielä vähemmän kiinnostaa jos jonkun äijä polttaa liikaa pilveä...

Johtuuko tämä nyt jostain hormoneista vai pitäisikö laittaa välit poikki noihin rasittaviin ystäviin kokonaan...?

Vierailija
2/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kahdessa raskaudessani ja niiden jälkeen parin kuukauden ajan. Myös oma perheeni on ärsyttänyt suunnattomasti, etenkin äitini. Hormoneista varmaan johtuu ja ei kannata alkaa suuremmin asioita uudelleen järjestelemään. Minulla meni ohi ajan kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulltu haistateltua tai muuten sanottu, että ei seura kiinnosta.

Siihen päättyneet ne kaveruudet

Vierailija
4/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulltu haistateltua tai muuten sanottu, että ei seura kiinnosta.

Siihen päättyneet ne kaveruudet

Vierailija
5/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap,mulla on 3kuinen kotona ja hyvin muistan että samanlaiset oli fiilikset lopussa, evvk! Puhelin pois päältä ja ole rauhassa...

Vierailija
6/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihdevuosissa tulee kans ja kestääkin useamman vuoden. Äidilläni kaikki tutut ja sukulaiset kaikkos, nyt harmittelee kun ei oo ketään naiskaveria.

Vierailija
7/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sellaisilta, että mua ärsyttäisi vaikka en olisi raskaanakaan....

Vierailija
8/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä olen jaksanut kuitenkin edes vähän kuunnella.

Nyt vaan jotenkin hirttää kiinni. Siis ihan oikeasti yksi "ystävä" herätti minut viime yönä kun oli kuulemma saanut yhteyden exänsä kuolleeseen kissaan.

Ja puhutaan siis yli 25-vuotiaista naisista. Ei edes mistään 17v tytöistä...

ap

Vierailija
9/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä olen jaksanut kuitenkin edes vähän kuunnella.

Nyt vaan jotenkin hirttää kiinni. Siis ihan oikeasti yksi "ystävä" herätti minut viime yönä kun oli kuulemma saanut yhteyden exänsä kuolleeseen kissaan.

Ja puhutaan siis yli 25-vuotiaista naisista. Ei edes mistään 17v tytöistä...

Vierailija
10/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaakin tuollaisten kanssa hengailu (se kissaan yhteyden saanu tyyppi on selvästi psyykkisesti aika pahasti sairas...)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän