Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hihii, meitsi on kohta biitsikunnossa :)

Vierailija
10.03.2009 |

Treenasin itseni ekan lapsen jälkeen hyvään kuntoon ja toisen jälkeen jonkin verran, mutta en ihan niin timmiki, kuin olisin halunnut.

Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin taas treenaamisen. Mahtavaa olla taas kondiksessa! Ihana fiilis, kun kroppa saa liikuntaa oikein kunnolla.

Bikinitkin näyttää jo kivalta :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap.Mun pitäisi taas saada lisää massaa luiden ympärille.2,pakko haistaa kun haisee tänne saakka;D

Vierailija
2/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni reippaasti ylipainoa...

...Tosin se ei estä bikinien käyttöä, en välitä mitä muut ajattelevat!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että meni puoli vuotta ja sain sen ylimääräisen 10 kiloa pois. Päätin, että ei ole paluuta entiseen. Ja miten kävi, meni toiset puoli vuotta ja 10 kg oli tullut takaisin... Nyt yritän uudelleen saada tuota 10 kiloa pois... Toivottavasti sulle ei käy näin!

Vierailija
4/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ongelmaa painon kanssa. Massa on vain lurpahtanut lasten myötä ja sitä treenailen taas kuntoon :) Lihaksia siis!

T: Ap

Vierailija
5/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa ilman treeniäkin. Johtunee siitä, etten ole lihonut grammaakaan raskausaikana ja harrastanut liikuntaa koko raskausajan.

Mutta on todellakin ihanaa olla hoikka ja timmi - totesin sen taas tänään vaatekaupassa.

Vierailija
6/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

grammaakaan koko raskausaikana, niin sillä on kai turhaa ylpeillä. Lapsi painaa, istukka painaa, verimääräsi ja muut lisääntyneet nesteet lisäävät painoa, lapsivesi painaa jne. Olet siis entuudestaan hoikkana laihtunut raskausaikana (kun paino ei ole grammaakaan noussut) ja se ei ole mitenkään hyväksi lapsellesi.