Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet/miehenne tekee käsillään kun suutelette?

Vierailija
10.12.2008 |

Vai tekeekö mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan löyhästi selästä kiinni. Ärsyttävän flegmaattista. Ja ei oikein kehtaisi pyytää hyväilemään, jos ei kerran itse tajua.

Vierailija
2/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisemmin hyväile.

Omat käteni hakeutuvat helposti miehen hiuksiin ja niskaan; itseäni se ärsyttää koska muistan ex-mieheni ottaneen mua usein suudellessa kasvoista/päästä kiinni enkä tykännyt siitä yhtään. Nyt teen itse samaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ottaa niskahiuksista kiinni, joskus hyväilee.. halataankohan me??? En oikeasti muista.

Vierailija
4/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pussaillessa hän halaa tiukasti ja minä taidan ottaa aika usein tapuolesta kiinni. Sängyssä taas... milloin mitäkin ;D

Vierailija
5/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetaan paremmin nimellä takapuoli...

t.edellinen

Vierailija
6/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä silitän/rapsutan miehen niskaa toisella kädellä ja toisella pidän kiinni hauiksesta tai kyljestä.

Mies kanssa taitaa pitää kiinni jostain niskan takaa ja toinen käsi taitaa olla pepulla tai tississä ;)

Rakastelun ohessa tehdään vaikka mitä ;)

Vierailija
7/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vyötäröltä kiiinni, jos on noin arkipusu, mutta imuttelut on sitten erikseen;)

Vierailija
8/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että se on miehelleni joku sydämenlyöntiä vastaava autonominen refleksi, että käsi menee heti pepulle kun pussataan.. ei siinä, ei se mua haittaa.. tykkään kovasti, mä mikäs sitä näin timmiä peppua on puristellessa ;)

Vierailija
9/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kädet miehen alaselällä ja miehen kädet kasvoillani/hiuksillani tai vyötärölläni