Yleisavaimella asuntoon tullut huoltomies kävi vessassa kakalla
Kommentit (19)
Näin on, hyvää tallenetta tuli, erinomainen kuvanlaatu. Hyvä että vessaan osasi, ettei vaatekaappiin eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, hyvää tallenetta tuli, erinomainen kuvanlaatu. Hyvä että vessaan osasi, ettei vaatekaappiin eksynyt.
Silloin olis nääs paskonut pisnekset.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ja sivistymätön ukko. Usein ovat.
Älä yleistä . Joku voi olla älykkäämpi kuin sinä
Onkohan sama henkilö, joka meilläkin päätti työnsä käydä meidän vessassa tarpeilla ja lupaa kysymättä. Oli aika nuori henkilö se tyyppi, veti kuitenkin pöntön.
Vain vauva.fi palstalla idiotismi on sääntö, ei poikkeus.
Hyvä että kävi vessassa eikä olohuoneessa
Huoltoyhtiöt menneet vauhdilla alas. Eiks niiden pitäisi jättää lappu käynnistä? Ärsyttää kun meillä ramppaa huoltayhtiö vaihtamassa suodattimia useasti, ja eivät ikinä anna mitään aikaa, se on luokkaa ke-pe 8-16 ja sitten kun eivät jätä lappua, ei koskaan tiedä töistä tullessa ovatko jo sinä päivänä käyneet. Pikku juttu varmasti joillekkin, mutta itse haluaisin tietää ovat he käyneet kotonani vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Huoltoyhtiöt menneet vauhdilla alas. Eiks niiden pitäisi jättää lappu käynnistä? Ärsyttää kun meillä ramppaa huoltayhtiö vaihtamassa suodattimia useasti, ja eivät ikinä anna mitään aikaa, se on luokkaa ke-pe 8-16 ja sitten kun eivät jätä lappua, ei koskaan tiedä töistä tullessa ovatko jo sinä päivänä käyneet. Pikku juttu varmasti joillekkin, mutta itse haluaisin tietää ovat he käyneet kotonani vai ei.
Uussuomalaisia nykyisin,joita koulutetaan näihin töihin,tavat ja taso sen mukaiset.
Ei käynyt Ap valehtelee
Vasussa 100 litraa sahtia
Meillä kävi runkkaamassa ja laukesi mun likaisille boksereille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, ettei ollut nainen?
Meillä kakkas keittiön lattialle. :(