Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle suutuinko muka turhasta?

Vierailija
10.12.2008 |

Mies tuli mua hakemaan töistä. HAki ensin lapsen tarhasta. Matkassa mennyt yhteensä ehkä noin 15 min ja mies jättänyt kotiin perunat kiehumaan!! Kertoi tossa kun oltiin rapun alla. Mulla kiehahti päässä ja pahasti!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palanut talo, mutta miks sää kihahdit? Onko se myös samalla tasolla kun teidän lapset :D Kai te ihmiset nyt osaatte puhua.

Vierailija
22/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä kehtaat vielä valittaa siitä, että on laittanut ruoankin valmiiksi... Uskomatonta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesukoneen, astianpesukoneen...

Vierailija
24/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että monet miehet aina valittaa kun vaimo nalkuttaa. Ei voi enää perunoitakaan keittää :/.

Vierailija
25/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on palomies ja opetti että levyjä ei koskaa jätetä päälle kun poistutaan kotoota. Sitä neuvoa olen noudattanut ja ei ole ollut vaikeaa.

Asuttaan omakotitalossa, mutta ihan ajatuksena olis hirveetä jos asuttaisiin kerrostalossa ja naapuri jatkuvasti lähtisi "ulkoilemaan" jättäen levyt päälle, olkoonkin siinä sitten se kattila, mutta kyllä se vaan voi kärähtää.

Vierailija
26/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että sattuu kotona kaikkea. voi vähän ennakoidakin

Vierailija
27/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiehumaan on kriminalisoitu. Nyt ap on saanut monentasoisia vastauksia, joten pystyy sisimmässään miettimään, suuttuiko turhasta vai ei. Minä sen sijaan jään pohtimaan, että miten ihmeessä estän, ettei lentokone putoa meidän talomme päälle, kun olemme kotona. Elmässä kun voi sattua ihan mitä vain, vaikka kuinka yrittää estää kaikki riskitilanteet.

Vierailija
28/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ostakaa tupperin microplus niin saatte perunat keitettyä parissa minuutissa=) Helppo olla lasten kanssa ulkona ja kun tullaan sisälle niin perunat on valmiit 5min jääkaapista lautaselle=)

Vierailija
29/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka matka on lyhyt, voi silläkin matkalla sattua. Kukaan olis tienny, että kotona on hella päällä.

Mun mielestä kotiin ei voi jättää mitään vekottimia päälle, kun lähtee itse ulos.

Vierailija
30/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suuttunut turhasta. Sähkölaitteita ei saa jättää valvomatta! Mitä tahansa voi sattua.

Ja jos vielä pohditaan tuota korvaako vakuutus vai ei niin vaikka korvaisi niin ymmärrättekö yhtään mitä se tarkoittaa jos koko omaisuus palaa poroiksi? Rahoja ei tosiaankaan saa heti käteen ja toisekseen millaista on elää ilman vaatteita, tavaroita kun kaikki on menny? Ei siinä raha ihan hirveesti lohduta kun joutuu rakentaan elämänsä uudelleen.

Vierailija
31/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle mut kotona oleviin sähkölaitteisiin VOI itse vaikuttaa. Jotkut sentään ymmärtää, että mitä vain voi tapahtua ja jotta vähän edes ennakoi elämäänsä, ettei mitään pahaa tapahdu niin tässäkin tilanteessa ei olisi miehelle varmasti ollut elämää paljon vaikeuttavaa, että olisi kiehauttanut perunat ennen kuin lähtee (kun oli tosiaaan ihan valmita ja vesikin loppu kun tulin) koko päivän kotona kuitenkin olleella sen ei luulisi vaikuttavan niin paljon, mutta se sitten taas jos olisi auto vaikka mennyt rikki kesken matkan ja jouduttu himaan kävelemään ja lapsen kanssa siihen olisi mennyt puoli tuntia eli tässäkin ajassa mitä lie olisi tapahtunut täällä meillä! ap

Vierailija
32/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitaan hellalle kiehumaan silloin kun meilla ei ole ketaan kotona, yllattavan monen mielesta sellainen on ihan ok. ma laitan kaikki pois paalta yoksi ja kun lahden kotoa, taa on ihan suositus tulipalojen ehkasyyn ja samalla sahko saastyy kun yoksi laittaa telkkarit jne kunnolla kiinni, ei pelkka stand by.

Vierailija
33/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tarhahakureissuille.

Vierailija
34/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tosiaan olla ääliöitä ihmisiä ettei tajua millaisia riskitekijöitä tuollaisessakin tilanteessa on, harvinaisia, mutta kuitenkin todellisia. Olkaa itse mitä mieltä hyvänsä asiasta älkääkä valittako kun oma talonne palaa poroksi. Älkää kuitenkaan opettako lapsianne vähättelemään tällaista jos yhtään olette kiinnostuneet heidän ja lastenlastenne turvallisuudesta. Toivottavasti ainutkaan teistä perunankeittelijöistä ei asu samassa talossa kuin kukaan läheiseni.

Vierailija
35/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olisin kiehahatanut, jos perunat olisivat olleet pohjaan palaneina kattilan pohjalla.

Minusta miehesi ajatteli järkevästi, että on sitten ruoka nopeammin valmiina. Ei siinä mitään tapahdu jos huolehtii, ettei hellanvieressä ole mitään mikä voi lentää kuumalle hellalle ja jos sen levyn jättää vaikka neloselle.

Vierailija
36/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 30?

Vierailija
37/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommunikaatiota monessa perheessä.

Mä oisin sanonu miehelle, että vähänkö pelästyin. Älä tee pliis noin toiste äläkä jätä myöskään pesukoneita päälle, jos kukaan ei ole kotona.

Toisaalta saattaa olla vähän varovaisempikin jo, kun kavereiden kämppä paloi (vaikka olivat kotona).

Vierailija
38/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi kiehui pois ja perunat kärähtävivät ikävästi kattilan pohjaan, mutta ei ne palamaan syttyneet. Ja oli monta tuntia levy päällä. Olihan se levy kuuma ja kattila kanssa.

Vierailija
39/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastan kiehumaan ilman vettä n. tunniksi. Olivat aika mustia, mutta eivät olleet syttyneet palamaan. Ei siitä kattilasta tosin enää tullut käypästä. Eli en minäkään olisi perunoiden keitosta suuttunut.

Vierailija
40/43 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, jos jotakin olisi sattunut, niin kotivakuutuksesta ei olisi saanut latin latia! Vakuutusyhtiöiden ehdoissa lukee, että sähkölaitteita ei saa jättää valvomatta, eli tiukasti tulkiten esim. pyykinpesukonetta ei saisi laittaa päälle illalla nukkumaan mennessä. Vakuutusyhtiöillä on keinonsa selvittää, koska palo on syttynyt ja kuinka kauan se on ehtinyt palaa vapaana ennen sammutusta, niin että hätävalheet roskien viennistä tms. pikaisesta ulkonakäynnistä ei auta. Tulee melkoisen kalliita perunoita, jos menee koko koti tavaroineen...