Kertokaa mulle suutuinko muka turhasta?
Mies tuli mua hakemaan töistä. HAki ensin lapsen tarhasta. Matkassa mennyt yhteensä ehkä noin 15 min ja mies jättänyt kotiin perunat kiehumaan!! Kertoi tossa kun oltiin rapun alla. Mulla kiehahti päässä ja pahasti!
Kommentit (43)
Myöskin pyykinpesukoneen, astianpesukoneen tai jonkin muun sähkölaitteen päälle jättäminen ilman valvontaa on tyhmyyttä. Ja turha vedota, että onhan jääkaappikin tai pakastinkin on aina päällä. Niitä muita ei ole pakko pitää silloin päällä, kun ei ole kotona.
Te olette vaaraksi omaisuudellenne ja ennen kaikkea mahdollisille muille ihmisille, jotka asuvat ehkä samassa taloyhtiössä!
Ymmärrättekö, että tulipalon syttyessä koko asunto on parisa minuutissa hurjissa liekeissä.
Nämä ovat asioita, joihin voi itse vaikuttaa. Toisin kuin lentokoneen putoamiseen oman kodin päälle.
Mulle ei vaan mene aivoon miten jotkut voi ajatella että ei asiassa mitään. Mitä sitten kun ihan oikeasti sattuu jotain ja itse just edesauttanut asiaa, Mitä sitten sanotaan??
Riitelettekö edelleen siitä? Uskoiko mies, että sinä olet oikeassa, eikä tee sitä enää?