Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua niin säälittää kaverini, joka haaveilee vauvasta

Vierailija
09.03.2009 |

hän ei ole kertaakaan puhunut siitä, että haluaisi kasvattaa lapsen tai uhrautua toisen pienen puolesta, vaan puhuu vaan siitä että millaisia vaatteita ja tavaroita haluaa vauvalle hankkia ja mitä haluaa vauvan kanssa harrastaa.

Hänen haaveensa on olla sellainen moderni ja muodikas äiti. Musta se on tosi säälitttävää, lähinnä että jos sen muksun tekee, niin se on sitten siltä pois, kun äiti huomaakin että lasten kanssa olo on TYÖTÄ, ei mitään hengaamista!!!!! Ja lisäksi; millainen ihminen on niin tarkkana vauvan vaateista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ollut aavistustakaan, kyllä se sitten tuli selväksi lasten synnyttyä. Nyt niitä olen kolme ja kyllä olen tarkka heidän vaatteistaan. Ja mietin mitä kaikkea ihanaa hankkisin jos meille vielä neljäs tulisi :)

Vierailija
2/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vauvan keväällä, ja toki aina jaksan maalailla ruusuisia kuvia siitä, kuinka kesän istun kahviloissa ja puistoissa aikakauslehteä selaillen ja välillä vaunuja heilauttaen. Mietin mitä söpöä meillä molemmilla on päällä (ja toki näen itseni loistavasti raskaudesta palautuneena)... Tästä puhelen kavereilleni.

Se, että tuollaista kuvaa luon, ei toki tarkoita sitä, etten käsittäisi todellisuuden luultavasti olevan toisenlaista. Tietysti minulla on paljon tiettyjä kasvatusperiaatteita, joita haluan noudattaa, ja haluan tarjota lapsellemme parhaat edellytykset kasvaa turvassa ja tasapainoisesti - tämä on tärkeintä! Mutta en kai tästä vaahtoa kavereilleni, kai joskus on tarpeen pitää keskustelun sävy kevyenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kans vauva tulossa ja aion kyllä ostaa sille vaikka mitä kivaa=) Mulla on muutama suosikkivaatemerkki ja näillä onneksi on baby-linjastot niin voin stailata vauvan mätsäämään mun vaatteisiin=)

ap, ootko kenties köyhä?

Vierailija
4/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!!

Vierailija
5/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, imetys sujui, vauva nukkui hyvin, minä nukuin hyvin. Ulkoiltiin, käytiin kahvilassa, kävin harrastuksissa. Oli niin helppoa, että oli miltei tylsää. Ei mitään syytä maalailla kauhukuvia, kun ei kaikkien vauvat ole koliikkivauvoja tai allergisia, ja joillekin naisille äitiys on ihan luonnollinen juttu. :)

Vierailija
6/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, imetys sujui, vauva nukkui hyvin, minä nukuin hyvin. Ulkoiltiin, käytiin kahvilassa, kävin harrastuksissa. Oli niin helppoa, että oli miltei tylsää. Ei mitään syytä maalailla kauhukuvia, kun ei kaikkien vauvat ole koliikkivauvoja tai allergisia, ja joillekin naisille äitiys on ihan luonnollinen juttu. :)

lähinnä se, että tuntuu että äidille olis tärkeintä stailata vauva, ei niinkään se lapsen kasvatus=(

Vierailija
7/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joko nukkuu, syö, jokeltelee tai huutaa.

Vierailija
8/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kans vauva tulossa ja aion kyllä ostaa sille vaikka mitä kivaa=) Mulla on muutama suosikkivaatemerkki ja näillä onneksi on baby-linjastot niin voin stailata vauvan mätsäämään mun vaatteisiin=)

ap, ootko kenties köyhä?

Vierailija
9/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin englanniksi, eli siis line. Niinku vaikkapa Ralph Lauren's babyline

Vierailija
10/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset tietaisivat mita todellisuus on, ei kukaan hankkisi lapsia.

Vierailija
11/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDEN lapsen kanssa, herranen aika! Ja ne ettei voi meikata tai pukea itseään ja lastaan nätisti, on vaan laiskuutta.

terveisin se joka aikoi pukea vauvansa RL-babyyn

Vierailija
12/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi jutuissa ei minun mielestäni ole mitään vikaa.

Itse olen toista odottamassa ja ihan samanlaisia asioita mielessä enkä todellakaan ole mikään huono äiti. Esikoisen olen saanut tähän kuuteen vuoteen mennessä ihan hienosti kasvatettua =)

Vierailija
13/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 4-v eikä todella ollut helppo vauva. Vasta parin vuoden iässä alkoi olla kuin normaaliperheessä.

Enkä todella ole tuskaillut kasvatuksen tms. kanssa, hoituu ihan luonnostaan. Ei kai kukaan hullu haaveile hankalista asioista?

Vierailija
14/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ja olen edelleen tuollainen äiti. Kaikkien lasten vaatteet mietin edelleen, isommat toki jo itse kertovat mitä haluavat. Harrastuksiinkin voi vanhemmat ohjailla lapsiaan, niin meillä on ainakin tehty. Kaikkea on saanut kokeilla ja omimmalta tuntuvan ovat sitten valinneet. Muodikaskin väitän edelleen olevan, ei lasten syntymän jälkeen tartte omaa tyyliään hukata. Minusta esikoisen kanssa oleilu oli varsin leppoisaa, hengailtiin kaupungilla ja kavereiden luona kun vauvat nukkui. Työtä se on jos siihen niin asennoituu, mutta voi siitä ihan vaan nauttiakin!

Vierailija
15/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ymmärrä mistä puhutte, kun sanotte vauvanhoidon olevan rankkaa ja jopa kamalaa. Kahden ensimmäisen kanssa on ollut ihanaa (ovat nyt jo 10 v ja 6 v) ! Tottakai lapset puetaan kauniisti!

Vierailija
16/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi teki abortin koska kyllästyi pahaan oloon raskauden aikana :x.

Vierailija
17/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka se kasvatus on varmaan rankkaa ja mitenköhän selviän siitä ja ehkä pikkasen kehaista sinua kasvatuksessasi niin alkaisko mielyttää??

Niinkun joku jo mainitsikin kuka vaikeuksista haaveilisi ja niitä etukäteen manailisi??? Ootko vähän tyhmä ap?

Vierailija
18/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ensin syntyy.. Esikoinen koulussa jo ja me voimme vauvan kanssa käydä kahvilla ja kaupoissa ja vaikka missä. ja elämä on ihanaa =) <3

Vierailija
19/19 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarkka. Halusin pukea vauvat (kaksoset) aina nätisti ja aina puhtaisiin vaatteisiin. Mutta yhtä tärkeää oli se kaikki muukin.

Miksi sinua ärsyttää kaverisi puheet? Mistä tiedät, että hänestä tulee huono äiti (näinhän tunnut olettavan?). Kyllähän jokainen haaveilla voi.

Kun lapsi sitten oikeasti syntyy, siinä menee prioriteetit ihan itsestään paikalleen, olettaisin kuitenkin...