voiko sairaslomalla olla töissä?
Minulla on tämä viikko sairaslomaa. Voinko olla töissä ja pimittää lapun työnantajalta? Tai voinko olla vaikka tämän päivän töissä ja antaa lapun huomenna jos alkaa tuntua etten jaksa olla koko viikkoa.
Kommentit (9)
työnantaja ei o vastuussa susta jos oot saikulla ja tuutkin töihin...miks ny et sit voi vaan sairastaa? Voihan sitä riskinkin ottaa...
Tottakai voit mennä töihin. Työnantaja on vastuussa olit saikulla tai et.
Työpaikan vakuutus ei kata, jos sinulle sattuu jotakin, koska sinun ei kuuluisi olla siellä. Itse en menisi.
Meillä työnantaja on ehdoton tuossa sairasloma-asiassa eli sairaslomalla ei tulla töihin.
Pomoni oli työeläke kurssilla jossa moneen kertaa painotettiin että saikulla voi mennä töihin jos siltä tuntuu ja kaikki vakuutukset ovat ihan normaalisti voimassa.
Joka jumalan viikko tämä sama ratkutus.
Minulla on tämä viikko sairaslomaa. Voinko olla töissä ja pimittää lapun työnantajalta? Tai voinko olla vaikka tämän päivän töissä ja antaa lapun huomenna jos alkaa tuntua etten jaksa olla koko viikkoa.
jos sairasuloman syy on vamma yms, joka voi vaikeuttaa työtehtäviä
mies muistiin.
Nyt ajattelin kysyä, kun suppareiden vuoksi lääkäri laittoi varalta saikulle. Itse en koe tämän kevyen toimistotyön olevan niin pahasta, ettenkö vois täällä istuskella, vaikka jalat pöydällä. Varsinkin kun nyt on ollut taas parempi jakso menossa.
työnantaja ei o vastuussa susta jos oot saikulla ja tuutkin töihin...miks ny et sit voi vaan sairastaa? Voihan sitä riskinkin ottaa...