Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhempien rakkaus toisiaan kohtaan katoaa???

Vierailija
07.03.2009 |

Olen kuullut tämän nyt 3 eri pariskunnan mieheltä, että heidän mielestään rakkaus on kadonnut heidän ja vaimojensa välillä lasten tulon jälkeen. Kaksi heistä on jopa sanonut, ettei ole ennen tiennyt mitä rakkaus on, kuin vasta nyt, ollessaan omien lapsiensa kanssa. Että nykyään ei vaimolle tule edes sanottua, että rakastaa häntä, vaan kaikki rakkaus kohdistuu lapsiin.



Kuinkakohan totta tämä oikeesti on ja kuinka monen pariskunnan kohdalla? Itse odotan esikoista ja mieheni kanssa ollaan yritetty ennakoida vauvan tulo, ettei meille vain kävisi noin. Kun tällä hetkellähän rakastan miestäni yli kaiken! Rakastan kyllä masussa potkivaa vauvaanikin ja toivon, että rakkaus tulee riittämään kummallekin yhtä lailla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis oli pointtina, että miehellekin pitäisi painottaa että tämä on VÄLIAIKAISTA!

t.11

Vierailija
22/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire tulee, ja riitaa varmasti kuka tekee mitäkin. Valvotuja öitä jne. Mutta sovittelumielellä, toinen toista auttaen se aika menee yli. Viime yön valvoin vauvan kanssa, kun ei sopinu rytmit yhteen. Aamu yöstä en enää jaksanut, ja pyysin miestä vähäksi aikaa ottamaan vauvan. Jääkaapissa oli pumpattua maitoa jota voi juottaa kun tuntui ettei se koskaan täyty.

Samantien nukahdin kuin tukki, eikä mitään mielikuvaa ennen kuin reilun tunnin päästä kuuntelin olkkarista tulevaa itkua. Mies yritti parhaansa mukaan hoitaa pientä joka ei vaan asettunut. Se tunnin uni oli hunajaa, ja mielessäni rakkaus lisääntyi roimasti miestäni kohtaan, joka yritti parhaansa mukaan pikkumiestä rauhoitella. Näin on tapahtunut useamman kerran, ja eritysesti esikoisen kanssa joku vuosi sitten.

Meille lapset ovat olleet rakkauden hedelmä, olemme usein miettineetkin että ilman heitä emme välttämättä olisi jaksaneetrakastaa toisiamme niin paljon kuin nyt. Lapsissa näen mieheni, näen palan lapsuuttani, tulevaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten saamisen jälkeen, niin jo alkaa vituttaa.

Vierailija
24/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva kaipaa vain äitiä - mies jää ulkopuoliseksi ja tuntee itsensä ulkopuoliseksi.



Vaimo voi koettaa kuvitella tilanteen, jossa hän joutuisi lehdellä soittelemaan, kun mies "tietäisi kaiken" lastenhoidosta ja vauva kaipaisi vain miestä. Sitten siinä yritttäisi olla pikku apuri, vaikka sitä kuinka rakastaisi sitä tilannetta (= isyyttä ja pientä lasta), helposti kuitenkin tuntuu siltä, että se itse parisuhde jäi jonnekin.

Vierailija
25/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunnin uni oli hunajaa, ja mielessäni rakkaus lisääntyi roimasti miestäni kohtaan, joka yritti parhaansa mukaan pikkumiestä rauhoitella. Näin on tapahtunut useamman kerran, ja eritysesti esikoisen kanssa joku vuosi sitten.

Meille lapset ovat olleet rakkauden hedelmä, olemme usein miettineetkin että ilman heitä emme välttämättä olisi jaksaneetrakastaa toisiamme niin paljon kuin nyt. Lapsissa näen mieheni, näen palan lapsuuttani, tulevaisuuden.

Vierailija
26/26 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis oli pointtina, että miehellekin pitäisi painottaa että tämä on VÄLIAIKAISTA!

t.11

vaan seksi todella loppuu lasten tuloon. Suuseksi loppuu jo hääyöhön, mutta se viiden minuutin yhdyntä "hoida homma nopeasti, minä pidän silmät kiinni ja kärsin", loppuu usein siihen ekaan tai viimeistään tokaan lapseen. Sen jälkeen on turha ehdottaa vaimolle esileikkiä, minkäänlaista, edes nuolemista, koska oikeasti vaimo haluaa vain päästä nukkumaan. Ja se lapsiväsymys kestää vuosikausia, eikä mitään petraantumista välttämättä koskaan tapahdu.

Sitten vaimo vain sanoo, että hän ei kyllä tiedä miksi, mutta hän vain ällöää sitä (seksiä) ja se on inhottavaa, oikeasti aikuisten ei pitäisi enää sitä harrastaa, seksi on vain nuorille ja kauniille. Ihan sama mitä mies sanoo, vaikka kuinka pitäisi naista vielä viehättävänä, se ei auta. Ja nainen on vihainen siitä, että mies sitten "yrittää käyttää hyväksi". Nainen on vihainen siitä, että mies panee, vaikka hän on kuiva ja yhdyntä sattuu. Mutta nainen ei myöskään anna miehen sormettaa tai nuolla, koska se voisi johtaa kiihottumiseen. Sitä nainen ei halua, sillä se saattaisi johtaa siihen, että hän haluaisi seksiä mieheltä, jota hän... oikeastaan on alkanut inhota, vaikka ei ehkä tiedä miksi.

Näin siinä vain usein käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi