Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset polttarit haluaisit tai olisit halunnut?

Vierailija
06.03.2009 |

Parhaat polttarit=pitämättömät polttarit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva uusi harrastus/laji olisi ollut mukava kokeilla, ei tarvitse olla extremeä. Riittävästi aikaa pelkästään omalla porukalla seurusteluun. Vanhojen muistelua vaikka ihan leikin/tehtävien avulla ja tietenkin perinteisiä taikoja yms.

Eli kuulostaa tosi tylsältä, mutta olis mulle ihan unelma.

Vierailija
2/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan järjestämässä tulevaisuudessa juhlia ja etsin nyt ideoita! Juhlien pääkohde on aika konservatiivinen ja ajattelimme kunnoittaa hänen tyyliään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on kyse siitä että lähdetään pitämään hauskaa, eikä mitään nolausjuhlia. Ei kai kenelläkään voi olla hyviä pirskeitä vastaan mitään?

Ollaan mietitty jotain kylpylä-ravintola-hotelli yhdistelmää, mutta olisi kiva keksiä siihen vielä jotain spesiaalia lisäksi.

Vierailija
4/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "hassunhauskaa", kiitos.

Vierailija
5/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on kyse siitä että lähdetään pitämään hauskaa, eikä mitään nolausjuhlia. Ei kai kenelläkään voi olla hyviä pirskeitä vastaan mitään?

Vierailija
6/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut just näin kuin allaoleva kirjoittaa. Jostain syystä kavereiden mielestä oli hyvä idea, että saan polttareiden aikana tavata paljon kivoja /komeita miehiä (ei mitenkään romanttisesti, onneksi). Miksi, en käsitä nyt pitkän ajan päästäkään.

Kaikki typeryydet voi jättää ja keskittyä hauskanpitoon.

Joku kiva uusi harrastus/laji olisi ollut mukava kokeilla, ei tarvitse olla extremeä. Riittävästi aikaa pelkästään omalla porukalla seurusteluun. Vanhojen muistelua vaikka ihan leikin/tehtävien avulla ja tietenkin perinteisiä taikoja yms.

Eli kuulostaa tosi tylsältä, mutta olis mulle ihan unelma.

Vierailija
8/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja *ilman* nolauksia, kännäämistä ym. keskenkasvuista teinimeninkiä! Onneksi sellaiset sainkin, oli tosi kivaa ja muistelen lämmöllä :) Pukeuduttiin hienosti, käytiin piknikillä ja uimassa ja sitten saunottiin ja grillattiin.

Vierailija
9/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa suosiolla jättää väliin, jos morsian on päivääkään yli 20-vuotias. :)

Musta olisi ollut mukavaa viettää häävalmistelujen keskellä ihan vaan viettää kivaa iltaa kavereiden kanssa, saunoa, ottaa muutama bisse ja pelata lautapelejä. Hieroja, kasvohoito tms. olisi ollut kiva. Sen sijaan jouduin keskelle jotain operaatio hurrikaania typerissä vaatteissa. Koko ilta meni siihen, kun teeskentelin kilttinä tyttönä, että mulla on kivaa... Jälkeenpäin mulla oli vahva tunne siitä, että lähimmät ystäväni eivät oikeasti tunne mua yhtään. :(

Vierailija
10/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo hieroja / kasvo / käsi- ja jalkahoito olis ihana, samoin hyvä ruoka ja saunominen. kesällä vaikka turvesauna jonkun mökillä. rentoutumista ja hyvää seuraa. peleistä en itse tykkää.

Vierailija
11/11 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi mun lähimmät ystävät tuntevat mua niin huonosti. Melkein masennuin koko hommasta. Olenko niin etäinen, enkö päästä lähelle vai miten ne oikeasti kuvittelevat, että musta hauskinta olisi tavata liuta miehiä ja keikkua typerissä kamoissa ja typerässä meikissä ympäri kaupunkia?? Vaikka oikeasti olisin vain halunnut saunoa kaikessa rauhassa siinä fiksujen naisten seurassa.

t. enmuistanumeroani

....

Musta olisi ollut mukavaa viettää häävalmistelujen keskellä ihan vaan viettää kivaa iltaa kavereiden kanssa, saunoa, ottaa muutama bisse ja pelata lautapelejä. Hieroja, kasvohoito tms. olisi ollut kiva. Sen sijaan jouduin keskelle jotain operaatio hurrikaania typerissä vaatteissa. Koko ilta meni siihen, kun teeskentelin kilttinä tyttönä, että mulla on kivaa... Jälkeenpäin mulla oli vahva tunne siitä, että lähimmät ystäväni eivät oikeasti tunne mua yhtään. :(