Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Recepti, imbulsiivinen, stantardi...

Vierailija
06.03.2009 |

Mm. nämä sanat osuneet silmiini viime päivinä.



Millainen on ihminen, joka kirjoittaa noin? Joskus olen huomannut esim. työkaverini kirjoittaneen jonkin sanan ihan päin honkia, vaikka hän onkin näennäisesti ihan ns. fiksu ihminen. Itselleni ei satu koskaan vastaavia, räikeitä virheitä. Ei koskaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittavat noin. Eli ruotsia raahataan väkisin kasvatuksessa, vaikka ympäristö on täysin suomenkielistä, esim. pääkaupunkiseudulla.



Olen törmännyt samaan.

Vierailija
2/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

agressiivinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee usein väärin.

Itse kauhistuin kun huomasin yli 25-vuotiaana että kirjoitan (ja sanoin) sen väärin.

Vanhempani lausuvat edelleen "Röngten", lienee siis kotona opittu.

Vierailija
4/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diaknoosi

Vierailija
5/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän se johtuu?

Vierailija
6/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinkuin tuossa tuo aikisemmin...

T: se edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa... Ja näitä tekee kyllä ihan perussuomalaisetkin ihmiset ja usein.

Vierailija
8/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kongreettiseen olen minäkin törmännyt :D Sama henkilö joka sitä käyttää tekee myös paljon muita hauskoja virheitä mutta en nyt muista niitä. Eihän konkreettinen edes kuulosta kongreettiselta puheessa, joten mistäköhän se tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoilia, jalankulkia.........LOL

Vierailija
10/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille psygologeille. Muistakaa ottaa mato onki ja pakaste arkku mukaan. Mulla on muuten kauhea oidibus kombleksi. Kuullostaa ikävälle kun metali kalskahtaa.

Vierailija
12/12 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

dublo-palikat