Lue keskustelun säännöt.
Loka Laitinen haukkuu äidit, mitäs tästä sanotte:
06.03.2009 |
Kommentit (22)
21/22
|
06.03.2009 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
feministinaiset ns. puutteessa. Myös raapustuksen punainen lanka on haalistunut ja koko pointti jää hämäräksi. Tuolla menisi yo-kirjoitukset penkin alle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla