Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loka Laitinen haukkuu äidit, mitäs tästä sanotte:

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaikea ottaa vakavasti tuota juttua, sisältää niin paljon ristiriitaisuuksia ja silkkaa provosointia (niin kuin tältä tyypiltä olettaa saattaa)

Vierailija
2/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin hupaisaa tekstiä, että se vaan naurattaa :D



sori vaan loka, typerä kirjoitus etkä saa mua suuttamaan vaikka sitä toivoitkin.



t. 3 äiti



- ps. miten Piltti ja rintamaito liittyy toisiinsa? Meillä lapset on kyllä saaneet molempia... ja myös pullaa, ja omatekoisia ja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niitä pilttejä saa sit vanhainkodissa, ku ei oo saanu lapsena.

Vierailija
4/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota on pidetty niin kukkona tunkiolla, että hänen on mahdotonta ymmärtää muiden ihmisten valintoja. Olen henkkoht tavannut useita tämän tyyppisiä miehiä työkuvioissa ja muutenkin. Valssaavat paikalle kuin luojan lahja ihmiskunnalle ja odottavat muiden kuuntelevan silmät ihmetyksestä ymmyrkäisinä heidän suustaan tulevaa mannaa. Ja sitten, ei tarvita kuin yksi pieni, mutta naseva kommentti, joka osoittaa heidän tietämättömyytensä kaikesta, tällaisen pienen, nuoren ja nätin naisen suusta, niin johan menee kukko hiljaiseksi. :D Ei sillä, että se siitä mitään oppisi, vakuuttelee vaan itselleen hämmennyksestä selvittyään, että se oli varmaan miehen tarpeessa (hänen kaltaisensa miehen tottakai). Ja femakko.



Tsih.

Vierailija
5/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylipäänsä typeryys aina vähän ärsyttää ja tällainen muita halveksuva typeryys erityisesti. On aina hienoa, jos kolumni provosoi, mutta ei typeryydellä vaan älykkyydellä.



Ap

Vierailija
6/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loka puhuu asiaa ja sen vierestä... Kyllä te mammat ootte tiukkapiosia. Loka rakastaa naisia... Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loka puhuu asiaa ja sen vierestä... Kyllä te mammat ootte tiukkapiosia. Loka rakastaa naisia... Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...

Mehän naurettiin sille. :) Vai onko kaikki Loka Laitisen mielipiteestä eroava sitten tiukkapipoisuutta? Sepä mukavaa miehelle itselleen. ;D

Vierailija
8/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti provosoiduit ap, sehän on Lokan tarkoitus, ota tiukkapipo päästä ja kyseinen kolumni huumorilla! Hän ei ole typerä, mutta näillä palstoilla "sivistymättömiä" kyllä riittää... HIh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi oli ihan harmiton kirjoitus. Vanhemman ukon näkemyksiä, osassa oli aika lailla totuutta mukana. Monilla tavoin elämä oli lapsille 50 vuotta sitten mukavampaa. Monilla tavoin sitten taas ei.

Hän kokee eläneensä hyvän elämän joka ikävaiheessa. Niin koen minäkin, vaikka olen syntynyt v. 80 ja elämänmeno oli silloin perin erilaista.

Miksi te otatte niin vahvasti itseenne nämä mitättömät jutut?



En minä koe, että tässä 'haukutaan äitejä'. Kunhan kirjoittaa kolumnia yhdestä näkökulmasta. Toisille vaan äitiys tuntuu olevan sellainen pyhä lehmä, ettei kukaan saisi ottaa mihinkään kantaa. :)

Vierailija
10/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...

Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa VARSINAISESTI ollut kyse edes äideistä yleisesti, vaan kasvissyöjistä, feministeistä, jne... Itse kai kuulun jokaiseen kategoriaan, mutta haloo... Pitikö tuo muka ap:n mielestä ottaa vakavasti? Ei kai? :D

Vierailija
12/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...

Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera

Hän on tehnyt sen, mikä on kirjoituksen tarkoitus. Yhä edellen käsite kolumni on vissiiin hukassa. Voihan sitä raamattuakin lukea, jos se tuntuu paremmalta... Hih, osui ja uppos Lokan suunnalta ap:lle. Hän ei ole katkera, mutta miten on sun laita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...

Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera

Hän on tehnyt sen, mikä on kirjoituksen tarkoitus. Yhä edellen käsite kolumni on vissiiin hukassa. Voihan sitä raamattuakin lukea, jos se tuntuu paremmalta... Hih, osui ja uppos Lokan suunnalta ap:lle. Hän ei ole katkera, mutta miten on sun laita?

Aika monta kolumnia kirjoittaneena voin kyllä sanoa, että tiedän mikä on kolumni. Mikä on suhteesi Laitiseen?

Vierailija
14/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut täällä syyttää joitain tiukkapipoisiksi. Kun luin nuo edelliset läpi, niin ei niissä mun mielestä mitään tiukkapipoisuutta ollut. Jos nyt jollain on pipo tiukassa, niin ehkä Laitisella, vaikka en mä jaksais tuontasoiselle kolumnille juuri huomiota antaa. Siis oikeasti, siitähän näkee, ettei mies todella tiedä, mistä puhuu. Mua kolumni ei suututa, ei huvita, ei oikein mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ajatuksella uudelleen. Minusta siinä on meille mammoille avartavaa perspektiiviä.

Ja tiukkapipoiset voi vaikka alkaa keräämään addressia.

Vierailija
16/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät. Suhteeni Laitiseen on täysin platoninen, mutta keitän hänelle joka aamu kahvit, pesen kalsarit, annan "sitä", kun HÄN haluaa ja muutenkin olen jonkin sortin orja.... HIH.. Onpa ihanan hauskaa mammoilla. Ja kolumnillahan on jokin tarkoitus, tiedät ainakin sinä, joka monta niitä olet kirjoittanut... Tää on hauska ketju!

Vierailija
17/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät. Suhteeni Laitiseen on täysin platoninen, mutta keitän hänelle joka aamu kahvit, pesen kalsarit, annan "sitä", kun HÄN haluaa ja muutenkin olen jonkin sortin orja.... HIH.. Onpa ihanan hauskaa mammoilla. Ja kolumnillahan on jokin tarkoitus, tiedät ainakin sinä, joka monta niitä olet kirjoittanut... Tää on hauska ketju!

Olen huomaavinani rivien välistä pientä ärsyyntymistä.

Vierailija
18/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan.... Olen TODELLA ärsyyntynyt AV-mamma, HIH ja HEMMETIN ärsyyntynyt. HAA, HAA..

Vierailija
19/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä elämään tuo tv:n Ransu? Olisko ne pommitukset ollut sitten parempia pienille. Niinku ihan oikeita kokemuksia? Hassu setä!

Vierailija
20/22 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. yhden lapsen äiti ja kahden äitipuoli, 35v - joka syö lihaa kahdellakin tavalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi