Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä yhteiskunnan ei tarvitse järjestää kotihoidetuille lapsille

Vierailija
06.03.2009 |

viriketoimintaa ilmaiseksi. Puistoihin sun muihin maksut vaan! Muutenkin jo kotiäideille maksetaan turhankin paljon, terveet ihmiset kun voisivat tehdä yhteiskuntaa rakentavaa työtä sen sijaan että lusmuilevat kotona.

Mutta puistoihin ja kerhoihin vaan reilut maksut!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan samalla myös lenkkipoluille ja pururadoille, hiihtoladuille ym. maksut

hei haloo nyt haiskahtaa et sitä ollaan nii katkeria kotiäideille

Vierailija
2/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi päivähoitomaksut ainakin kaksinkertaiset. mietippä toisen kerran mitä toivot. nyt kunnat säästää valtavasti rahaa kun ei tarvitse rakentaa niin paljon päiväkoteja, maksaa hoitajien palkkoja yms.

miksi muuten tehdä lapsia jos vie ne jollekkin toiselle hoitoon?kokopäivätyön jälkeen ei lapsia ehdi näkemään kuin pienen hetken ruoanlaiton ja siivousten lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan sitten subjektiivinen päivähoito-oikeuskin, miksi ihmeessä kunnan pitää tarjota hoitopaikkoja kaikille? Ja maksut tietenkin vastaaman päivähoidon todellisia kustannuksia, unohdetaan ne säälittävät parin sadan maksut.

Vierailija
4/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä palaamaan, ja kotihoidontuestakin maksetaan veroa, verovaroilla kustannetaan puistojenkin ylläpito. Juuri kun vouhkataan ylisuurista ryhmistä, eikö pitäisi kiittää niitä jotka omalta osaltaan eivät kasvata ryhmäkokoja?

Vierailija
5/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lankea tämmöiseen =)

Vierailija
6/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kotihoitamista pitäisi tukea enemmän. Mulle henkilökohtaisesti on aivan sama puistot ym. itse en pääse niistä nauttimaan. Ymmärrän kyllä että ne ovat monille tärkeä osa päivää.

Naurettava kuitenkin puhua että kotiäitiys on yhteiskunnan varoilla tapahtuvaa lusmuamista ja samaan aikaan toiselta puolelta että lapsia ei saa viedä hoitoon kun ne siitä niin kärsivät. Itse kannatan kotihoitomallia koska se on kaikella tapaa halvempi yhteiskunnalle, tällä hetkellä vaan aika riistotoimintaa äitejä kohtaan...

Vierailija
7/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muuten kerhot maksaa, missä ne on ilmaisia?

Vierailija
8/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tämmöisiä aloituksia kotihoidosta tuntuu nyt riittävän.Katkeruudelta vaikuttaa..en o koskaan tajunnut miten ketään jaksaa kiinnostaa miten joku toinen lapsensa hoitaa,tylsä elämä?

Vierailija
9/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairas. katkera taidat olla. tajuatkohan sä edes kuinka vähän kotiäiti saa rahaa kuukaudessa. onko kotona kavsavien lasten olla harrastamatta sen takia ettei kotiäidillä ole rahaa harastaa.

niin kiitollinen olen tuosta meidän avoimesta päiväkodista. äidille tietoa ja mukavaa aikuista kahviseura, lapselle virikettä ja lapsiseuraa

Vierailija
10/10 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan muskari on maksullinen, vauvajumppa on maksullinen.. puistoihin toistaseks vapaa pääsy, onneks.. idiootti ap, tajuatko että myös tästä ruhtinaallisesta kotihoidontuesta maksetaan verot?? eli kustannetaan työssäkäyvien äitien lasten päivähoitoa.. pyörät pyörii molempiin suuntiin katsos..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi