Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Borgå72: Paljasta koulutuksesi! Epäilyttää, että olet melko korkeasti koulutettu. Onko totta?

Vierailija
05.03.2009 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoisin että sehän on aika selvä asia,

olen jo sen verran monta vuotta hänen jutuilleen hörissyt ja naureskellut, ja välillä intoutunut lähtemään mukaan tohon leikkiin.

oli melkein kova ikäväkin jo kun oli poissa palstalta.

halvat huvit kai meillä hulluilla ;)

mutta sanotaanko että osa hänen jutuistaan ja huumoristaan ei selkeästi edes aukea joillekin, ja epäilen sen olevan ÄO.n puutetta usein.

mutta ei se borgåå mikään avohoitopotilaskaan ole, sen verran tuntuu olevan yleissivistystä ja kieitaitoakin.

kiva silti että on muitakin sielunsisaria joilla on sama kieroutunut huumorintaju kun itsellä ja ilmeisen paljon nauttii välillä siitä että sohii muurahaispesää ja viljelee nasevia kommentteja ;D

muuten olisi kauhean tylsää jos palstalla keskustelu olisi aina vain liian vakavaa.

t: DI

Vierailija
2/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakkuutta ja usein lahjakkuus merkitsee sitä, että käydään kouluja...

Olis kyllä oikeasti kiinnostavaa tietää, minkä alan koulutus Porvoon tytöllä on :) Epäilen vankasti jotakin kirjallisuuteen/äidinkieleen liittyvää.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oudolla tavalla ;)

4/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta droppasin :(

Vierailija
5/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin jo tähän tulla lisäämään että älkää luulkokaan että Borgå tulee tänne mitään paljastamaan,

korkeintaan tekee omantyylisensä vastauksen tähänkin asiaan ;)

mutta se ehti ensin nopeana ja näppäränä,

näköjään on ainakin 10-sormijärjestelmää opetettu siellä kylmäkkökoulun alkeiskursseilla...

ootsävarma ettei se ollutkaan sihteeriopisto?

t:2

Kylmäkkökoulua kävin puoli vuotta

mutta droppasin :(

Vierailija
6/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää toisen kasvonilmeitä eikä kuule äänenpainoja. Olen huomannut että useat huumoriksi tarkoitetut viestit tulkitaan ihan joksikin muuksi. Toisaalta huumoria on monenlaista. Itse en ymmärrä huumoria toisen ulkonäön tai ammatin tms kustannuksella. Ikäänkuin kuin olisi huvittavaa olla kylmäkkö tai siivooja. Näin aiheenvierestä kauttarantain jutteluun sekaantuen sanon.

7/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootsävarma ettei se ollutkaan sihteeriopisto?

8/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä ei silti tee jokaisesta dille sönköttäjästä hauskaa.

Huumorintajun erilaisuus ei ole yhtä kuin älykkyyden puute.

Vierailija
9/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå on 72-vuotias eläkkeellä oleva ompelija. Kertoohan tuo nimikerkkikin jo sen. Yleissivistystä ja verbaalista virtuositeettiaan kehittänyt kansalaisopiston kirjoittajakursseilla.

Vierailija
10/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi taas aiheenvierestä sekoilu. Monet kirjoitusvirheeni johtuvat siitä, että kirjoitan nopeasti kymmensormijärjestelmällä tarkistamatta aina tulosta. Ja kuten huomaatte konekirjoitustaitoni on heikohko. Terkkuja vaan Bårgolle, olet kiva tyyppi.

Vierailija
11/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt voitte kyllä vapaasti mun puolesta esim tehdä pilkkaa DI:stä, ei tunnu missään, antaa mennä!

sen verran monta sankaria olen nähnyt tälläkin alalla ettei voi mennä metsään... joskus on vaan hyvä osata nauraa itselleenkin :)

t: se 2 taas kerran

Ei nää toisen kasvonilmeitä eikä kuule äänenpainoja. Olen huomannut että useat huumoriksi tarkoitetut viestit tulkitaan ihan joksikin muuksi. Toisaalta huumoria on monenlaista. Itse en ymmärrä huumoria toisen ulkonäön tai ammatin tms kustannuksella. Ikäänkuin kuin olisi huvittavaa olla kylmäkkö tai siivooja. Näin aiheenvierestä kauttarantain jutteluun sekaantuen sanon.

12/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt pitää mennä, nähdään taas pian!

-Borggis

Vierailija
13/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut jonkun muun olisi tama kysynyt vain tyyliin: "Borgga72 mika on koulutuksesi?" Ei siihen olisi tuota KORKEASTI laitettu.

Minusta kaikki nama nikeilla kirjoittajat ovat elvistelijoita tai jotain oman egon ponkittajia. Miksi muuten vaivautua nikilla kirjoittamaan?? Kertokaa joku mulle.

Vierailija
14/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedämme henkilöllisyytesi. Nikillä kirjoittajallahan voi olla monta eri nikkiä useaan eri tarkoitukseen.

Vierailija
15/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ma tiedan ruvetaankin kaikki kirjoittamaan nikeilla niin ei tarvii ollenkaan tallaisien vierailija-anonyymien takaa kirjoitella, reilusti vain nimet ja osoitteetkin mukaan!

Vierailija
16/17 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.

17/17 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.