Hirveät menkkakivut enkä voi edes suklaata ottaa kurjaa oloa lievittämään :( Piristäkää vähäsen
Iski vielä hiivakin sitten menkkojen aikaan niin nyt en voi syödä yhtään mitään makeaa tms. muuten hiiva ei mene koskaan ohi. Yleensä nautin tähän aikaan vähän suklaata tai muuta hyvää niin parantaa hieman oloa ja mieltä mutta nyt en sitten voi. Ja on vielä tavallista pahemmat kivutkin, ihan kuin ei aiemmin olisi jo koskenut tarpeeksi :(
Vielä pitäisi saada vähän töitäkin tehtyä vaikka tekisi vain mieli kömpiä peiton alle (työskentelen kotooa käsin niin sekin onnistuisi)
Piristäkää minua pikkaisen, tai keksikää jotain millä helpottaa oloa. Särkylääkettä olen jo ottanut, mutta ei se paljoa auttanut
Kommentit (8)
Kuuma kylpy voisi helpottaa...tai suihku, ellei ammetta ole.
Lämmin kauratyyny alavatsan päällä...ehkä?
...jos siitä vaikka tulisi samalla uusi terveellisempi tapa?
Olen jo ottanut särkylääkettä, eikä se ole helpottanut oloa juurikaan. Suklaata en mahdottomia määriä mässää, mutta tähän aikaan kuusta pieni määrä piristää mukavasti mieltä ja oloa. Sokeritonta suklaata voisinkin joskus kokeilla, tähän hätään en sitä ehdi ostamaan
T:ap
suihkuun suihkuttelemaan. Sitten päiväunille puoleksi tunniksi - ja sitten, jos jaksat käyt kaupasta hakemassa "sallittuja" herkkuja. Ja jatkat töitä vain jos jaksat.
Huh, olinkin jo ihan unohtanut millaisia menkkakivut on (9. kuulla). Mulla kipu kestää min. 3 päivää, kramppaa välillä aivan karmivasti, täytyy olla kaksinkerroin, olen kalpea kuin lakana ja olo tuntuu kuumeiselta. Parhaimmillaan olen oksentanut yhden illan aikana 11 kertaa.
Tsemppiä!
ibuprofeiini auttaa menkkakipuihin ( burana, ibusal), mutta ei paracetamol (panadol)
Joku voi korjata, jos meni väärin päin.
oletko tarkistuttanut onko sinulla endomatrioosi, joka voi oireilla kovina menkkakipuina?
Itselläni on niin kovat tuskat, että siihen auttaa vain jos ottaa kahta eri lääkettä. ensin burana ja n. tunnin päästä panadol. Yhtä lääkettä saa vaikka paketillisen syödä eikä mitään vaikutusta ole.
cocktailia päänsärkyyn. on tosiaan tehokkaampaa :/
Itselläni on niin kovat tuskat, että siihen auttaa vain jos ottaa kahta eri lääkettä. ensin burana ja n. tunnin päästä panadol. Yhtä lääkettä saa vaikka paketillisen syödä eikä mitään vaikutusta ole.
Olisiko särkylääkkeestä parempi apu kuitenkin kuin av-mammojen sanoista?