Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PMS = Hullut Päivät :D

Vierailija
05.03.2009 |

Jostain syystä tuo iski nyt mieleeni, että ainakin mulla PMS-aika on ihan Hullut Päivät - huudan ja kiukuttelen ja kyynelehdin kaksi päivää, ja sitten se menee ohi aivan äkkiä.

Pitäisiköhän alkaa vaihtaa sänkyyn keltaiset lakanat? Tuskin sentään kannattaa alkaa itseään halvalla myymään :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama vika täälläkin...

Vierailija
2/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttu ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla PMS kestää kokonaisuudessaan viikon. :( PArisuhde on usein koetuksella. Onneksi mieheni tietää ja tunnistaa tämän ilmiön.

Vierailija
4/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa n. 150 erilaisia oireita. Jee, miksi miehet eivät voi kokea tätä!!

Vierailija
5/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän voisi hyvä verhonvaihtopäivät. Jeps, energiaa palaisi, kun vaihdettais aina PMS-verhot... Ne vois olla tosiaan vaikka keltaiset, lehmäkuvioiset tms. miten kukakin päivät kokee. Hih. Taas löyty uusi syy ostaa ja vaihtaa verhot. Ja ukkokin pysyisi kärryillä, ai PMS taas...

Vierailija
6/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi viime keväänä Hullujen Päivien aikaan, että "Äiti, onko sullakin hullut päivät, ku oot niin kiukkunen?" Juu-u...sattu olee menkat just sillo... ja juu-u...saatoin olla vähän herkkä ja kiukkunen. :)

Vierailija
7/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahtelen siis aivan ihme syistä ja itkeskelen. Nyt naurattaa, mut odotahan parin viikon päästä!

Miksi tähän ongelmaan ei ole lääkettä? Minulla tämä on ainakin aivan liian rankkaa!

Vierailija
8/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta menoa.. mutta.. minulla auttaa B6- vitamiinit kuuriluontoisesti. Eli se turha draama jää arjesta pois. Vaikka vähän ottaakin päähän, niin itkunkohtaukset ja ärsyyntyminen KAIKESTA on lieventyneet huomattavasti.

Vierailija
9/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina todella masentunut ja tiuskin kaikille, olen valmis eroamaan miehestäni ja mietin vaan synkkiä ajatuksia pari päivää. Vaikka järjellä tietää, että tää on nyt se PMS niin ei se silloin lohduta kun ne ajatukset tuntuu niin todellisilta.. Auttaakohan tähän mikään :-/

Sitten kun menkat alkaa niin mies uskaltautuu jo sanomaan, että jaahas, kyllä mä taas arvasin mistä on kyse... :-) PMS-oireiden aikana kun mulle ei todellakaan kannata alkaa ryppyilemään.

Vierailija
10/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina todella masentunut ja tiuskin kaikille, olen valmis eroamaan miehestäni ja mietin vaan synkkiä ajatuksia pari päivää. Vaikka järjellä tietää, että tää on nyt se PMS niin ei se silloin lohduta kun ne ajatukset tuntuu niin todellisilta.. Auttaakohan tähän mikään :-/

Sitten kun menkat alkaa niin mies uskaltautuu jo sanomaan, että jaahas, kyllä mä taas arvasin mistä on kyse... :-) PMS-oireiden aikana kun mulle ei todellakaan kannata alkaa ryppyilemään.

Vierailija
11/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun on tullut siihen tulokseen, että elämässä on pielessä x ja y ja z ja on vaahdonnut siitä kaikille (myös miehelle) ja ero on edessä - simsalabim! olo on taas parempi eikä mitään eroa tarvittukaan.

Nykyisin mietin aina ensimmäiseksi, onko tää ketutus hormonaalista. Mutta ei sekään ole kivaa, sillä kai mullakin nyt JOTAIN aitoja, aiheellisia tunteita on :(

Vierailija
12/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hullutpäivät sopii hyvin... mitäs jos sisuistais makkarin hullujenpäivien -teemalla :) Osais ukkokin varoa