********* siitä parhaasta JOULUlahjasta haaveilevat ********
Laitetaampas pino pystyyn joulukuun vauvaa kuumeileville.
t:Toista lasta 3km:n jälkeen kuumeileva nau kp 1/28
Kommentit (78)
Minä taidan myös liittyä pinoon! Toisen lapsen yritys alkoi tässä kierrossa. Ovulaation bongasin viimeviikolla ja nyt pitäs pari viikkoa odotella että tuleeko menkat.
Meilla on 11/07 syntynyt poika ja toisesta siis haaveillaan. Esikoinen tärppäs aikanaan ekasta kierrosta, joten toiveissa olisi, ettei tämä toinenkaan antaisi kovin kauaa itseään odottaa. Alunperin suunniteltiin että yritys aloitettaisiin vasta kesällä mutta jotenkin sitä vaan päädyttiin jo nyt jättämään ehkäisy pois. Laskeskelin tuossa että jos tärppi kävisi niin laskettuaika olisi jouluaattona. :)
Sanle
noin viikko ois vielä jäljellä ennen tätiä mutta en malttanu oottaa ja tein testin...sain hailakkaakin hailakkaamman viivan...siis ne kaks viivaa...
äitimaalta
Meille ei sitten jouluvauvaa tullut.
Eli ensivuodelle uutta yritystä..
anna_liisa kp 2/26-27
hei kaikille, mä oon joskus aikaisemmin kirjotellut tänne "luuloistani", tällä kertaa tosissaan toivoisin olevani oikeassa ja laskureiden mukainen LA olisi 17.12.
Saas siis nähä, tässä viikon sisällä ajattelin testailla. Jos näin ei ole, niin mä oon sitten vihdoin ja viimein tullu murrosikään ja saanut rinnat:D Oon tässä pari päivää katsellut itseäni peilIstä ihan ihmeissäni että herranjumala, ei noi oo mun, tokihan ennen menkkoja hieman nuo turpoavat, mutta tämä nyt on ihan älytöntä! :D
*pitelee peukkuja*
Täällä samat tuntemukset kuin sulla Miu. jos nyt olis tärpännyt niin LA olis 18.12.
ajattelin testailla pa tai la, jos täti ei saavu jo torstaina, jännittää ihan vietävästi-
tässä kierrossa ei voi ainakaan syyttää ettei yritystä olisi ollut, eri asia sitten oliko ovista. tulehan miu kertomaan kuulumisia kun testailet, jännäillään mukana ;-)
Sirusade
Olen raskaana!Tein uuden selkeän testin eilen ja ei epäilystäkään enää...vauva on masussa!Hope so!Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.
äitimaalta
haaveillaan ihanasta joululahjasta ja samalla miehelle parhaasat mahdollisesta synttärilahjasta :)
tästä kierrosta vasta yritystä menossa. menkat nyt muutaman päivän myöhässä, mutta ainakin vielä testi näyttää negaa
ihanaa joulun odotusta.
unohdin äsken kertoa että meillä siis yksi tyttö ennestään. tyttö nyt 1v 8kk
mä en nyt yhtään tiedä mitä ajatella, tein tänään testin, mitä en jäänyt sen kummemmin kiukustuksissani katselemaan kun jostain syystä ei kontrolli viivaa tullut (clearblue), mutta nyt vilkasin testiä ja siinä näkyy hailakka plussa! voihan video, pakko kai käydä apteekissa taas...
.....hyppään siis tammikuun pinoon, täti perhana löysi tänne jo eilen.
Masentaa, no eipä ne kaksi ensimmäistäkään helpolla tärpännyt, joten olis pitänyt vaan pitää jalat maassa eikä toivoa liikaa.
Toivottavasti tänne muille satelee vielä plussa uutisia. tsemppiä Miulle !
Sirusade
Pahoittelut tädin saapumisesta sirusade. :( Ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Onneksi olkoon plussaneille! :)
ON: Eilen alkoi menkkajomotukset, joten luulen, että täti saapuu muutaman päivän päästä. Mutta en tässä kierrossa hirveästi uskonutkaan tärppiin, koska mies oli niin kipeä ja minullakin oli vielä flunssa. Varmaan flunssan aikanakin voi joskus tärpätä, mutta ei tainnut käydä niin. Ja lisäksi kun on tuo keltarauahskysta, niin vaikeuttaa raskautumista. Täytyy varmaan yrittää vasta kesällä uudestaan kun miehellä on loma. On tämä sellaista oviksen kyttäämistä, että nyt meni tästä kyllä maku. :( Sitten olen ottanut kahden kierron ajan vehnänäalkioöljyä, niin luulen sen sekoittaneen kierron kun viimeksi kierto lyheni kp 26:een. Ja vaikka sain vähän vahvemmat viivan ovistestiin tässä kierrossa, niin luulen että sitä ei kuitenkaan tapahtunut, ovista siis.
No eipä auta kun katsoa vielä muutama päivä.
Kp 20/26-30, yk 19??
myös minä siirryn tammivauvasta haaveileviin :(
Ihan mielettömän hienoa äitimaalta! Onnea oikein kovasti!
Ja hirmuiset lohdutushalit tipahtaneille!
Täällä on menossa kp 27/n 29, enkä oikein edes osaa sanoa mikä on fiilis... mahajuilintoja kyllä on ja rinnoissakin muka joskus aina jotain arkuutta, mutta enpä tiedä. Olo ei ole kovin toiveikas ja niin kurja valittaja kun olenkin niin olen jotenkin ihan heittänyt kirveen jo kaivoon tämän lisääntymisen suhteen, enkä usko että mitään plussia on meille tulossa. Testejä olisi kaapissa, ja nyt voisi jo hyvällä tuurilla jotain näkyäkin, mutta jotenkin sitä vaan ajattelee että mitä niitä testejä tuhlaamaan turhaan, kun ovat niin kalliitakin...nOrmaalisti olisin nyt jo tehnyt ainakin yhden ja viimeistään huomenna uuden ;)
reilusti yli puoli vuotta tässä on yritetty, vaikka eihän se ole näissä asioissa oikeastaan kovin pitkä aika, mutta luovuttajafiilis kyllä nyt painaa...
Tässäpä taas vuodatusta, sori vaan siskot....
Kovasti kuitenkin muille piinailijoille peukkuja! bdbdbdbd
nyt sitä sitten on vielä enemmän ihmeissään, eilen piti alkaa menkat, noh, niin tavallaan kävikin, mutta, mulla on yleensä aivan tolkuttomat kivut, nyt ei paljoa mitään, ja vuodan eka päivinä aika tolkuttomasti, nyt en juuri nimeksikään normaaliin verrattuna... Pari päivää sitten tehty testi näytti negaa, kaikki oireet jatkuu, en tiedä itkeäkkö vai nauraako, pääsiäisen jälkeen kyllä teen taas testin...
Pahoittelut niille joilla yritys jatkuu, toivottavasti tammivauva ois sitten tuloillaan!
Ja onnea kaikille plussatestin tehneille ja joulun odottajille!!
ON: Täällä kans "painiskellaan oireiden" kanssa. Kuluneen viikon ajan on aamuisin ollut pieniä etomisoloja ja väsymys on nostanut päätään. Haukottelen puolikuolleena koko ajan. Menkkojen pitäs alkaa tiistai-torstai sektorilla. Esikoisestakin aloitin oireilun jo viikkoa ennen ku menkkojen piti alkaa ja sain haamuviivan testiin jo kp 23. Sillon kyllä oireina oli monta päivää kestänyt sitkeä päänsärky, kipeytyneet rinnat ja aaltoileva huono olo. Nyt siis vaan ällötystä ja väsymystä. Testiä en kyllä tee ennen ku menkat on myöhässä. Todennäköisesti tää nyt on kuitenkin kuumeilusta johtuvaa toiveilua, vaikee uskoo että taas tärppäis ekalla kertaa. Mut se jää nähtäväksi!
Sanle
Paljon kiitoksia onnitteluista,ne on tuntuneet mukavilta,varsinkin kun tarkotuksena olisi pitää tämä raskausuutinen salaisuutena ja meinaan haljeta kun tekis mieli kertoa ihan kaikille jo nyt.
Sanle:sama juttu minulla kaikissa aiemmissa raskauksissa ja tässäkin,suht selkeät oireet alkaneet ennen kun kuukautiset olivat edes myöhässä.Ja rintojen arkuus ollut huomattavin oire.
Nyt siirreyn odottajiin ja pidän peukkuja teille kaikille!Hyvää pääsiäistä ja plussaonnea !
äitimaalt,joka ei laskenut kiertopäiviä
noh nyt homma on siis niin että tein taas testin, erittäin hailakka viiva tuli, plussa siis... mutta en tiedä uskallanko vieläkään uskoa että olisi mahdollista... aaaargh!
Testi oli siis Onni, onko kellään kokemusta kyseisestä?
Pahoittelut tädin yllättämille. :( Tsemppiä seuraavassa kierrossa. Ja tsemppiä myös niille joilla ovulaatiopäivät on käsillä/tulossa. :)
ON ).(: Ovulaatioplussa tuli aamulla ja eilen jo hyödynnettiin se. Luulen, että ovis on nyt jo ohi, kun kohdunnipukka on lähes kiinni nyt. Mutta tuo miehen flunssa vähän epäilyttää, että jos simpat ei ole kunnossa tällä hetkellä. Mutta katsotaan.
Hyvää viikonloppua! =)
Kp 14/26-30, yk *liikaa*