Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********* siitä parhaasta JOULUlahjasta haaveilevat ********

04.03.2009 |

Laitetaampas pino pystyyn joulukuun vauvaa kuumeileville.

t:Toista lasta 3km:n jälkeen kuumeileva nau kp 1/28

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tärppää niin la ois 13.12...eli ilmoittaudun mukaan joululahjan odotukseen:) Meillä on ennestään kolme lasta, joista vanhin jo 15v ja pienemmät 6v ja 5v. Tällä hetkellä menossa kp3/28 ja yritystä takana vielä kovin vähän, kun kierukka otettiin vasta helmikuun alussa pois, eli ihan ekoja menkkoja tässä kärsin.

Mutta mukava jännäillä ja odotella näitä asioita yhdessä muiden kanssa. Eka kertaa ostin ovistikkujakin koska ikää on 37v ja haluan ihan heti tietää että ovistelenko vai en. Sen verran kova kuume on saada nyytti kainaloon:)

Vierailija
22/78 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni joudun poistuamaan jo tästäkin pinosta. Meille kun ei luomusti voi tullaa vauvaa. Täytynee etsiä tuolta lapsettomien puolelta joku pino... jos tässä nyt jaksaa kauheasti kuumeilla. :(

Munanjohdinten aukiolotutkimusessa selvisi, että röörit on tukossa molemmat. Että sieltä ei pääse läpi siittiöt eikä munasolu. Onneksi mitään muuta vikaa ei tutkimuksissa ole löytynyt. Ovuloin ja hormonit pelaa muutenkin. Joten koeputkihedelmöityksestä on toivoa. :)

Moona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saatte hoidoista apua.

Täällä on into hiipunut tähän touhuun, vaikka vauvakuume kova onkin. Huomenna ois toisen lapsemme la, jos ei olis mennyt kesken. Pitkä ja raskas on ollut tää yritys. No ovistestejä tuli just postissa ja kohta alkaa tikuttelut, vyöhyketerapiaan on myös aika varattu. Muut poppakonstit jätän vähemmälle, syön vaan kalaöljykapseleita joissa on e-vitamiinia ja foolihappoa. Greippimehulla en viitsi enää itseäni kiusata.

nau

Vierailija
24/78 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis neljättä oltais laittamassa tilaukseen, ei sen pahemmin yritellä mitään ihmeempiä, ns. eka kierto/yritys aluilla. Mutta se joulunyytti olis kyllä enemmän kuin tervetullut :)

Vierailija
25/78 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toivotaan toista lasta meidän perheeseen. Olen aina tykännyt joulusta ihan hirmusti, kunnes viime joulun fiilikset pilattiin valehtelevilla sukulaisilla, keskenmenolla ja ihan kurjilla uutisilla. Josko ensi joulu olis parempi?

Nyt on yritetty puoli vuotta, yksi keskenmeno tosiaan on tuloksena ja tappiomieliala johtuen jatkuvista pettymyksistä...

Mutta katsotaan jos täältä noustaan vielä!

Vierailija
26/78 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat 6 päivää myöhässä..

huomenna on testipäivä, kun mieskin on kotona.

jouluvauva olisi aivan ihanaa!

yritettty on 3 kiertoa, mutta nyt vois jo tärpätä, alkaa niin paljon jännittää tuo huominen.

Onko kokemuksia Onni testistä apteekista?

Apteekkari suositteli tekemään aamulla.

päivä 34, eikä vielä menkkoja :D

jouluvauvaa odotellessa :D

Vierailija
27/78 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille jouluvauvan haaveilijoille :) Jospas minäkin tänne uskaltautuisin.. Hiukan epäröiden, pikkukakkosesta haaveillaan takana yhdeksän hutia :(

Tänään kp2, eilisestä pettymyksestä jo aavistuksen toipuneena. Uuteen nousuun :)

Vierailija
28/78 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi laiskasti kirjoitellu, vaikkakin säännällisesti käyn kuulumisia lukemassa.. Tuo kirjtoitusinto laskee sitä mukaa, kun yk:t nousee... Tänään alkoi siis yk11!!

Mutta la olisi 24.12, että tosiaan siitä parhaasta joululahjasta unelmoiden!! Ja huhtikuun alussa uusi lääkäriaika, kun on epäily munasarjaendosta... Jokseenkin heikko toivo siitä johtuen, että ihan puhtaan luomusti tämä homma onnaisi...

Kaikille tasaisesti tsemppiä, niin pupuiluun, oviksen metsästykseen ja plussailuun!!=)

Terveisin Sofi

Vierailija
29/78 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin katsella itsenäisyyspäivän juhlia telkusta synnyttäneiden osastolla :-)

Toisen lapsemme la olis 6.12. jos nyt tärppäisi. Edellinen yritys tuotti tulosta kolmannella yrityksellä, mutta meni kesken oikein kunnolla 11.12. niin ikävästi kuin kohdun ulkoinen vain nyt voi. Onneks ei kuitenkaan mennyt kuin toinen munanjohdin, joten mahikset on vain 10-15 % aiempaa heikommat luomusti.

Ovista luulen tunteneeni eilen...

toiveikkaana joulupukille kirjoittelee

Sinisini, kp 15, yk 2 (round 2)

Vierailija
30/78 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovismeiningit täällä. Aikas vahva viiiva oli aamulla ja nyt jomottaa kovasti. Vyöhyketerapiassa tänään käyty. Hommat hoidossa ja kohta alkaa taas jännäilyt tai toivon mukaan oppis rentoutuun.

9.12. ois la jos onni suo.

nau kp12/28

Vierailija
31/78 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun naulla, ovisviikko alkamassa ja pupuilu aloiteltu. Oik.munasarjasta nippailee joten sieltä ois tällä kertaa irtoilemassa. Mies pitää saada hommiin tämän päivänkin aikana. Eiköhän tuo suostu ilomielin.

kolmosmuru yk 2 kp 12/28

Vierailija
32/78 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun kevät lähestyy. Mieli väkisinkin hiukan piristyy :) Lisääntyneen valon myötä, lapsukainenkin on muuttanut hiukan rytmiään. Poika oli aamulla ylhäällä kello 6:00, pirteänä kuin peipponen, huoh. Täytynee alkaa aikaistamaan omaa nukkumaan menoa, jotta pääsee tähän uuteen rytmiin mukaan..

Täällä tänään kp3, odottelua, odottelua. Näyttää, että ovis osuupi miehen yövuoro viikolle. Se saattaa aiheuttaa hiukan käytännön ongelmia..

Paljon peukkuja kaikille joilla ovis on ovella ;)

Vierailija
33/78 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Nyt sitten joulukuista yrittämään.Meillä nuorimmainen myöskin joulukuussa syntynyt ja aiemmin olin sitä mieltä että joulu ja yhet synttärit siinä kuussa riittää vallan mainiosti,mutta voisinpa minä vielä yhdet juhlat sille kuulle järjestää.Laskettupäivä tulis laskurin mukaan olemaan sama päivä,17.12 milloin oma,jo edesmennyt rakas isäni aikoinaan syntyi.Aika hurjaa!

Tosiaan tässä kierrossa lupasin olla laskematta kiertopäiviä.Ja hyvin olenkin ollut ajattelematta koko asiaa.Näillä mennään.

äitimaalta ilman laskettuja kiertopäiviä

Vierailija
34/78 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis tuli ja meni ja no yritystä ei paljoo ollu mut osuu jos osuu..jännittää kyl ihan sikana jo ja oireilen kaikkee mukamas :(

Mä katoin et jos tärppää La olis ihan joulukuun alussa, kierto on kyl niin epätasanen ollut etten ihmettele jos se meniskin viel marraskuun puolelle.

Odotellaan :)

Vierailija
35/78 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa piinaviikko. Eilen just katsoin teemalta dokkaria simppojen matkasta muniksen luo, niin kovin työläs homma on niillä. Ihmeeltä tuntuu raskautuminen. Toivottavasti sen ihmeen kuitenkin sais taas kohdata. Ja sen ihmeen et pysyis kyydissä loppuun saakka.

nau dpo7

Vierailija
36/78 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että en ala intoileen ennen kun raskaus on pitkällä, mutta tässä sitä nyt ollaan kuumeilemassa muiden kanssa. Kun kerron oman taustan, niin saatatte pitää mua ihan kahelina.

Mun ekasta synnytyksestä on aikaa alle 2kk. Kun mentiin synnyttämään rv 41+ vauvan sydänääniä ei enää kuulunut. Kaikki oli siihen asti mennyt loistavasti, alustavasti syy on kohdunsisäinen kätkytkuolema.

Asustellaan siis miehen kanssa kaksistaan ja vauva on tervetullut heti kun on tullakseen. Muutenkin oltas haluttu, että sisaruksilla olisi vähän ikäeroa, joten korvikevauva ei ole suunnitelmissa.

Ovista oon yrittänyt metsästää ihan vain sen vuoksi, että edellisessä raskaudessa laskettua aikaa siirrettiin aikas paljon myöhemmäksi ultran perusteella. Tosin tuo edellinen raskaus saattaa sekottaa testit, välillä on haalee, välillä punainen viiva, sitten taas haalee ja taas punainen.

Mun takia ei tarvi miettiä mitä tänne kirjoittaa ja mitä ei!

Vierailija
37/78 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeileva liittyy mukaan..

elikkä me yritetään neljättä lasta.Meillä on kolme poikaa.

Vanhin täyttää kesäkuussa 12v.,keskimmäinen täyttää ensikuussa 7v.ja nuorin täytti tammikuun lopussa 1v.

Meillä menossa 3 yrityskerta.

Kierto on nyt 13/26-28 eli ovis aikaa elellään.

Eilen oli alamaha kamalan kipee.Taitaa ovis olla siis parasta aikaa.

Minä en oo kovin helposti raskautunut ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen niin saa nähä kauanko taas menee..

anna_liisa

Vierailija
38/78 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten äsken omana aloituksenaan; eli tänne oli tarkoitus tämä saada=)

Ilmoittaudun tässä viime metreillä mukaan. KM 12/08 ihan alkumetreillä ja 04/08 viikolla 18.

Mutta onnellisesti on käynyt aiemmin 4 kertaa; pka-91, ttö-93, pka-05 ja pka-06.

Eli ikää on jo kertynyt mittariin melkein 41v, mutta vielä olisi sille puuttuvalle perheen osalle paikka auki=), ukko 39v.

Ovulaation tikutin 1603 kp 14, clomeilla on menty tämän kierron alkui, pupuilua oli, eli nyt jännätään. Laskurin mukaan LA olisi 081209=), eli itsenäisyyspäivään ajoittuisi

Mulla kyllä niin menkkafiilikset, että melkein jo surettaa etukäteen.

Mutta, plussasäteitä meille kaikille, peukut ja varpaat pystyyn!

Tunde ja koko muu perhe :x

Vierailija
39/78 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jouluvauvasta haaveileva. Yritystä on ollut nyt n. 1,5 vuotta. Haaveissa kolmas lapsi. Ikää tulee tänä vuonna 35v. Ehkä se ikäkin vaikuttaa asiaan. Ettei siis tärpää niin helposti. Tosin ekaakin tehtiin 2 vuotta ( ennen sitä kaksi km:a). Toinen sai alkunsa heti.

Lapset ovat nyt 3v 8kk ja 2v 6kk. Ovathan nuo aika pieniä vielä, mutta itsellä ja miehellä alkaa ikä tulla pian vastaan, jos ei ole tullut jo. Mutta jos nyt vaikka kesän yli yritettäisiin vielä. Mutta tämä kierto tulee olemaan kyllä "tulee jos on tullakseen"-kierto. Eli en ota pahempaa stressiä.

Minulla on endoepäily viime vuodelta, mutta mitään varmaan ei ole löytynyt ultralla. Mutta jotain pientä voi olla sanoi gyne. Ja sitten kilpirauhasessa on ollut häikkää ja prolaktiinissa. Joten ei ihmekään jos ei ole tärpännyt. Olen myös miettinyt, että jos menisin jossain vaiheessa vyöhyketerapiaan. Mutta ehkä sitten kesän jälkeen jos ei ole onnistunut ennen sitä.

Minulla la olisi 26.12.´09

Tsemppiä kaikille! =)

Kp 4/26-30, yk 19 (?)

Vierailija
40/78 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana jännäämässä... :D

Toiveissa ensimmäinen...yritystä ollut jo jonkin aikaa, ei vielä tärpännyt, syynä tooooodella epäsäännöllinen kierto. Nyt ovista odotellaan ja ensi viikolla toivottavasti päästään taas yrittämään ;)