********* siitä parhaasta JOULUlahjasta haaveilevat ********
Laitetaampas pino pystyyn joulukuun vauvaa kuumeileville.
t:Toista lasta 3km:n jälkeen kuumeileva nau kp 1/28
Kommentit (78)
Täällä alkaa olla kierto lopuillaan ja nyt oon kyllä aika varma että ne menkat tulee sieltä ihan normaalisti ajallaan. Tämän aamun on nippaillut alamahasta siihen malliin. Ja esikoisen aikaan mulla oli viikon ennen testausta rinnat ihan sika kipeet niin nyt ei mitään. Väsynyt oon kyllä edelleen ja olo ei aamuisin mikään paras, mutta se taitaa johtua sitten jostain muusta. Mutta tällähetkellä en usko yhtään että oisin raskautunut. Tiistain ja torstain välimaastossa pitäs menkkojen alkaa, joten mä veikkaan että mäkin siirryn haaveilemaan sitten siitä tammivauvasta!
Plussa tuli!!!
Tein äsken testin ja kaksi viivaahan siihen tuli. Toinen on kyllä haaleampi, mutta kuitenkin ihan selkeä ja punertava, tänään siis kp 26. Laskettuaika ois jouluaattona, eli pakettia odotellessa!
Sanle
Onnea Sanle !
antaa vähän toivoa tännekin ;-)
Sirusade
... oltiin pari viikkoa reissussa, joten en päässyt testailemaan. Aloin jo olemaan innoissani siitä josko masussa onkin jo alkanut elämä. Sitten täti tuli, melkein kaksi viikkoa myöhässä, no mun hormonit on vielä sekaisin edellisestä raskaudesta.
Siirryn minäkin tammikuisiin. Jos (ainahan sitä toivoa saa, vaikka todennäköisyys on pienen pieni) seuraavassa kierrossa tärppäisi, niin uuden tulokkaan laskettuaika olisi vuoden ja yhden päivän isosiskonsa lasketunajan jälkeen.
Isot onnittelut plussanneille!
Marie
Menkat alkoivat tänään. Vähän ajattelenkin kun mies oli kipeä. Mutta ei auta kun vaan jatkaa yritystä.
Onnea plussaneille! Ja TSEMPPIÄ JATKOON! =)
kP 1/26-30, YK 20?
Mutta onko tuo ihme, kun olen kuumeillut pääsiäisestä asti! Ja nyt tarkoitan ihan fyysistä kuumeilua...;)
Tammikuulle tie käy, ekalla yk:lla toivottiin kans tammikuun vauvaa, nyt jos sen sais vuotta myöhemmin!
Sofi yk13 tais alkaa siis...
Eipä sitten vielä täälläkään tärpännyt. Tänään kp1/34. Täti tulla tupsahti... harmittaa...
:(
Kp on 26/24-29, mutta tein jo tänään negatestin. Rintoihin vain vieläkin sattuu, väsyttää, on huono olo ja alavatsaa nipistää. Selkää ei vieläkään juili mikä yleensä kuuluu menkkoihin. No, pikkarainen toivonkipinä elää, jos vaikka tuo kesken päivää tehty testi voisi valehdella vielä. Pientä vaaleanpunaista tuhrua tuli aamulla, mutta se loppui. Valehtelen itselleni, että olen ihan järkevä kun testaan näin aikaisin kun on pakko mennä mahd pian alkuraskauden ultraan, kun edellinen raskaus oli kohdunulkoinen. No tuskin tarvii kuitenkaan mitään rv 4 olla asialla...
No, odottelen tätiä vain. LA tästä olisi ollut 30.12.
Sinisini, kp26/24-29, yk 4 kai keskenmenon jälkeen
Kp on 26/24-29, mutta tein jo tänään negatestin. Rintoihin vain vieläkin sattuu, väsyttää, on huono olo ja alavatsaa nipistää. Selkää ei vieläkään juili mikä yleensä kuuluu menkkoihin. No, pikkarainen toivonkipinä elää, jos vaikka tuo kesken päivää tehty testi voisi valehdella vielä. Pientä vaaleanpunaista tuhrua tuli aamulla, mutta se loppui. Valehtelen itselleni, että olen ihan järkevä kun testaan näin aikaisin kun on pakko mennä mahd pian alkuraskauden ultraan, kun edellinen raskaus oli kohdunulkoinen. No tuskin tarvii kuitenkaan mitään rv 4 olla asialla...
No, odottelen tätiä vain. LA tästä olisi ollut 30.12.
Sinisini, kp26/24-29, yk 4 kai keskenmenon jälkeen
Yritystä takana 7 kiertoa ja selvittelyt menossa yksitisklinikalla että miksi toimitus kestää... lähinnä endon ja lyhyen luteaalivaiheen takia sinne jo tässä vaiheessa mentiin. Ensimmäinen toiveissa ja ikää 29v ja miehellä 33v.
Mukaan vaan tähän pinoon kaikki uudet ja marraskuulta pudonneet! Ei mitään turhia välikuukausia!
Moona yk8, kp4/25
Ilmottaudun miekin mukaan - joulun nyytti olisi mitä mahtavin :)
T. Luna 29v kera miehen 31v ja pojan 2v
kp 1/28-32, yk 2 lähdössä käyntiin
Ilmoittaudun myös joululahjatoiveeseen. ennestään mulla on kaksi poikaa 12/01
ja 8/04...nyt olisi kolmannen aika...
täällä toivotaan kans parasta joululahjaa!!! toinen kierros lähdös yritykseen... peukut pystyyn meille kaikille!!!! olishan se mahtavaa...
meillä ennestään tyttö 10/05. ovulaatiota odotellessa! :)
Täti on selätetty. Samalla kului loppuun kaikki kuukautissuojat. Tänään kävin ostamassa niitä lisää. Siinä toivossa tietenkin, että nyt kun siteitä ja tamponeita taas on, niin niitä ei sitten enää tarvitsisi. :D
Moona yk8, kp6/25
Mulla km marraskuussa ja nyt ollaan yritetty esikoista, yk kaikkiaan 3/4 (?). Tällä hetkellä luulen, että kroppa hieman sekaisin kp 45/30 (tai jotain), eikä merkkiäkään tädistä. Ja tänään tein testin ja selvän selvempi nega :-( Eli olen hieman ihmeissäni, mutta toivottavasti täti saapuu pian kylään, niin päästään tekemään pientä joululahjaa :-)
Perjantaihalit kaikille!!
kolmansien odotuspuolelle olen jo kirjoitellutkin, mutta nyt esittely tänne. Olen kahden lapsen poika-01 ja tyttö-04 32-vuotias äiti. Hormonikierukka lähti tammikuussa ja toista kiertoa nyt käynnistellään. Marrasvauvalle sanoin hei hei eilen, joten nyt se tylsin vaihe kuusta.
Mutta eikohän meitä joululahjasta haavelevia vielä tänne ilmesty - tervetuloa!
Lunalla hormoonihäirioitä :( Kp 1 ja 2 oli ja meni, mutta kuukautiset olivat vain tuhrua ja sen jälkeen ei mitään, alavatsajomotus ja selkäsärky tosin jatkuvat niin kuin aina ennenkin kuukautisten aikaan. Mitähän tämä sitten on? Alkaisi nyt kunnolla niin pääsisi taas tosi toimiin! :)
Miten muilla menee?
Hiljaista täällä joulupinossa on vielä. Mutta kyllä se tästä muuttuu kun kierrot etenee. Jokos on oviksen metsästäjiä?
Itse aloitin tänään oviksen testaamisen. Onneksi tänään vielä yksi viiva testissä... huomenna kun on aukiolo-tutkimus. Ja silloin ei vielä saa olla ovista.
Luna: oletko tehnyt raskaustestiä?? Joskus voi tiputella tuolla tavalla jos onkin raskautunut. :)
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Moona yk8, kp9/25
Moona: Kovasti jo testi on poltellut sormia eilisestä saakka. En vaan ollut aiemmin tehnyt koska tosiaan näitä tätimäisiä kipuja on ollut niin paljon ja ajattelin vuodon alkavan hetkellä millä hyvänsä! No, tuossa hetki sitten oli ihan pakko testailla (ai niin, testasin muuten tyylipuhtaan negan kp 29/28-32). Haalea viiva sinne piirtyi :) :)
En kuitenkaan vielä ala hurjasti iloitsemaan, kun yksi alkuraskauden keskenmenokin on tullut koettua rv:lla 6+, ja kipuilu jatkuu. Noh, saa nähdä miten käy!
Tulipas omaa napaa. Hurjasti plussaonnea muille joulukuista toivoville!
Luna, ? rv 5 tai jotain
meillä mennään tulee jos on tullakseen meiningillä. nyt on kp29/28 eikä menkkoja näy. rinnat olleet aivan jumalaisen kipeät ja arat viikon verran ja oikealta alavatsaa nippailee kummasti. lisäksi nänneihin on ilmestyny outoja "nystyröitä"...hmmm...mutta, yritän ollan sen verran realisti/pessimisti että luotan menkkojen alkavan heti tän viestin lähettämisen jälkeen...heh! :D empähän sit putoa kovaa ja korkealta. Jos ei menkat huomenna ala ni kipasen apteekkiin, hihi!!